اماکن گردشگری پکن
حقیقتی که وجود دارد این است که اگر به چین سفر کنید و از شهر زیبای پکن بازدید نکنید، باخت بزرگی را متحمل شده اید! پکن سومین شهر مشهور جهان است و حدود 21 میلیون جمعیت دارد.
مقدمه ای از تاریخ جذاب پکن
تاریخ پکن به سه هزار سال قبل باز می گردد و در طول هزاران سال به عنوان مرکز فرهنگی و اقتصادی چینمحسوب می شده است. اگر شما هم دوست دارید که سر از تاریخ بی نظیر پکن در بیاورید و جهان باستانی را در کنار جهان جدید به صورت همزمان ببینید، حتما سفر به پکن با تور ارزان چین را در برنامه زندگیتان قرار دهید.جاذبه های گردشگری پکن بسیار متنوع هستند و از آسمان خراش های مدرنش تا معابد مذهبی باستانیش برای همه توریستان جذابیت های منحصر به فردی دارد. از همه مهمتر این که دیوار بزرگ چین در پکن واقع شده است. اگر می خواهید که بیشتر با جاذبه های گردشگری پکن آشنا شوید، با ما همراه باشید.
شهر ممنوعه پکن
پکن در اطراف شهر ممنوعه یا قصر سلطنتی ساخته شده است و در واقع شهر ممنوعه در قلب پکن واقع شده است. این قصر که قدمت آن به قرن 13 باز می گردد، به طرز غیر قابل باوری جذاب و حیرت انگیز است. شهر ممنوعه توسط یک خندق بزرگ از شهر پکن جدا شده است و دیواری به ارتفاع 10 متر دور تا دور آن کشیده شده است. در لحظه ورود به شهر ممنوعه احساس خواهید کرد که به کل وارد یک جهان دیگر شده اید و بازدید از آن یکی از تجربه هاییست که تا عمر دارید، فراموشش نخواهید کرد!

شهر ممنوعه پکن

میدان تیانانمن پکن
این فضای عمومی به شکلی ساخته شده است که یک میلیون نفر را در خود جای می دهد و بزرگی آن میخکوبتان خواهد کرد. میدان تیانانمن درست کنار شهر ممنوعه واقع شده است و یکی دیگر از جاذبه های گردشگری چین به شمار می آید. جالب است که بدانید خیلی از رویدادهای مهم پکن در این میدان زیبا برگزار می شوند. بعضی از اماکن دیدنی پکن نظیر دروازه تیانانمن و موزه انقلاب چین در میدان تیانانمن واقع شده است و حتما باید از آن ها بازدید کنید.

میدان تیانانمن پکن

پارک بی های پکن
پارک بی های یکی از قدیمی ترین باغ های عمومی پکن است و قدم زدن در آن برایتان فرصتی فراهم می کند تا از شلوغی ها و همهمه های شهر پکن فاصله بگیرید و از آرامش فضای آن لذت ببرید. حتما به بالای ساختمان مرکزی آن بروید تا بتوانید چشم انداز شهر ممنوعه را از بالا تماشا کنید. به شما توصیه می کنیم که حتما از قلعه پارک بی های که قدمت آن به قرن 13 باز می گردد و پاگودای سفید قرن 17 آن نیز بازدید کنید.

پارک بی های پکن

معبد بهشت پکن
قدمت مجموعه جذاب معبد بهشت پکن به قرن 15 باز می گردد و در آن معابد بسیار زیبایی واقع شده است. جاذبه گردشگری اصلی معبد بهشت پکن، معبد مرکزی آن است که رنگ ها، تزئنات و آثار هنری آسیایی آن توجه همگان را به خود جلب می کند.
یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری پکن در معبد بهشت پکن، دیوار اکو است که بازدید از آن متحیرتان خواهد کرد! اما چگونه؟ جالب است که بدانید با زمزمه کردن آرام در کنار دیوار اکو، می توانید صدای خود را به گوش فردی در آن طرف دیوار برسانید! جالب است! نه؟ شما هم می توانید با سفر به پکن این دیوار شگفت انگیز را از نزدیک ببینید. از طرفی باغ های اطراف معابد بسیار سرسبز و زیبا هستند و می توانید ساعت ها در آن ها قدم بزنید و از طبیعت بی نظیر آن ها استفاده کنید.

معبد بهشت پکن

معبد لاما پکن
معبد لاما که قدمت آن به سال 1694 باز می گردد، به خوبی حفظ شده است و دیدن معماری جذابش شگفت زده تان می کند. هر قسمت از ساختمان معبد لاما به زیبایی با رنگ های متنوع و دیزاین های چینی تزئین شده است.علاوه بر این، در داخل معبد لاما مجسمه های طلایی و زیارتگاه هایی مربوط به آیین بودا وجود دارد که حتما برایتان جذاب خواهند بود. جالب است که بدانید معابد بسیار زیادی در پکن وجود دارد که جزء بهترین جاذبه های گردشگری پکن محسوب می شوند. اما اگر زمان اقامتتان در پکن محدود است و فقط می خواهید که از یکی از آن ها بازدید داشته باشید، آن معبد بدون شک باید معبد لاما باشد.

معبد لاما پکن

موزه پایتخت پکن
اگر می خواهید که بیشتر با تاریخ پایتخت چین آشنا شوید، بهتر است که بازدید از موزه پایتخت پکن را در برنامه سفری خود قرار دهید و کلکسیون ارزشمند آن را از نزدیک ببینید. شما به راحتی می توایند ساعت ها در نمایشگاه های متنوع و اتاق های زیبای موزه پایتخت پکن گشت و گذار کنید و از آثار هنری چینی آن بازدید کنید.

موزه پایتخت پکن

باغ وحش پکن
یکی دیگر از اماکن توریستی پکن که احتمالا از بازدید آن خشنود و راضی خواهید بود، باغ وحش پکن است. پیشنهاد ما به شما این است که زمانی از اقامتتان در پکن را به بازدید از باغ وحش پکن اختصاص دهید، علی الخصوص اگر تا به حال پانداها را از نزدیک ندیده اید! 
باغ وحش پکن در 220 هکتار ساخته شده است و یکی از قدیمی ترین باغ وحش های چین به شمار می آید و بیش از 15،000 حیوان از 1،000 گونه مختلف در آن زندگی می کنند. این باغ وحش در پکن به قدری جذاب است که به راحتی می توانید یک روز کامل را در آن سپری کنید و از دیدن حیوانات بامزه آن شگفت زده شوید. گذشته از حیوانات جذابش هم یک آکواریوم و یک پارک زیبا نیز در مجموعه باغ وحش پکن وجود دارد که جذابیت آن را دوچندان کرده اند.

باغ وحش پکن

دیوار بزرگ موتیانیو (بخشی از دیوار بزرگ چین) پکن
سفر به پکن بدون بازدید از قسمتی از دیوار بزرگ چین کامل نمی شود. بخش موتیانیو یکی از بهترین بخش های دیوار بزرگ چین است که هم خلوت تر است و هم بهتر از آن محافظت شده است. اگر شما هم دوست دارید که عکس های یادگاری در کنار دیوار بزرگ چین بگیرید، بدون اینکه صدها توریست دیگر نیز در عکستان بیفتند، بهتر است که از دیوار بزرگ موتیانیو دیدن کنید. این قسمت از دیوار بزرگ چین در مجموع 23 برج دیدبانی دارد و بازدید از آن ها حتما برایتان جالب خواهد بود.

 دیوار بزرگ چین

کاخ تابستانی پکن
کاخ تابستانی پکن در قرن 18 ساخته شده است و در شمال غربی شهر ممنوعه واقع شده است. در گذشته کاخ تابستانی پکن محل اقامت امپراتوری بوده است، اما امروزه به یک پارک عمومی و یکی از مهمترین اماکن توریستی پکن تبدیل شده است. در مجموعه کاخ تابستانی پکن اماکن دیدنی متعددی وجود دارد که می توانید از آن ها بازدید کنید و به دنیای گذشتگان قدم بگذارید.  
اگر شما هم قصد سفر به پکن را دارید، برای رزرو یک تور چین نوروز 98 با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید تا بتوانید با کم ترین قیمت و بهترین کیفیت به چین سفر کنید. 

کاخ تابستانی پکن



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 286
برچسب ها : پکن, تور پکن, جاذبه های گردشگری پکن, بهترین جاذبه های گردشگری پکن, جاذبه های توریستی پکن,

تاريخ : دوشنبه 27 اسفند 1397 | 17:28 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |

نبایدهای سفر به شانگهای
اگر شما هم قصد سفر به یکی از مدرن ترین و زیباترین شهرهای دنیا یعنی شانگهای را دارید، ممکن است که برایتان سوال پیش آمده باشد که به عنوان یک توریست چه کارهایی را باید و یا نباید در شانگهای انجام دهید. برای یافتن جواب این سوال با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت بخوانید. 

سفر به شانگهای

همه زمانتان را در مشهورترین مناطق توریستی شانگهای سپری نکنید
جاذبه های گردشگری شانگهای بسیار متنوع هستند و مناطق گردشگری بسیاری در آن واقع شده است که از جمله آن ها می توان به خیابان نانچینگ یا خیابان هوای های، میدان مردم، باغ های یویوان، تیانزیفانگ و معبد جینگ آن اشاره کرد. در محدوده این اماکن توریستی شانگهای همیشه توریستان زیادی گشت و گذار می کنند و همیشه مخصوصا آخر هفته ها بسیار شلوغ هستند. البته در زیبایی اماکن دیدنی شانگهای شکی نیست، اما به شما توصیه می کنیم که کل زمان اقامتتان در تور ارزان شانگهای را صرف بازدید از آن ها نکنید.نکته اول که به مدیریت زمانتان در شانگهای کمک می کند این است که باید بدانید غروب آخر هفته ها زمان مناسبی برای بازدید از جاذبه های گردشگری شانگهای نیست. اگر برایتان ممکن است بازدید از موزه های شانگهای و دیگر اماکن دیدنی چین آن را به یک روزی در وسط هفته، آن هم قبل از زمان ناهار موکول کنید. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که به غیر از مشهورترین جاذبه های گردشگری شانگهای، اماکن دیدنی دیگری نیز درشانگهای وجود دارند که از جمله آن ها می توان به شهر قدیمی، خیابان دولون، خیابان آنفو لو، خیابان واکانگ لو، خیابان وولوموگی، بازارهای محلی مثل زنینگ لو، بازار منطقه جینگ آن و بازار گل اشاره کرد. شاید توریستان کمتری به آن ها توجه کنند، اما واقعا ارزش بازدید دارند و معمولا به نسبت دیگر اماکن توریستی شانگهایخلوت تر هستند.

سفر به شانگهای

یادتان نرود که از موزه های شانگهای و گالری های هنری آن دیدن کنید
شانگهای شهریست که گالری های هنری و موزه های شگفت انگیز جهان را در خود جای داده است. اگر شما هم اهل هنر هستید، حتما  از منطقه هنری ام 50 (موگانشان لو) و خیابان پینتر ( نزدیک ناندان لو) دیدن کنید. در این دو منطقه می توایند آثار هنری را خریداری کنید. اگر هم دوست دارید که از یک موزه هنری خاص دیدن کنید، حتما به موزه هنر راکبباند سر بزنید.اگر هم به بازدید از موزه ها علاقه مندید، حتما در زمان اقامتتان در شانگهای از موزه تاریخ طبیعی، موزه علم و تکنولوژی و موزه هنری پروپاگاندا پوستر بازدید داشته باشید.

سفر به شانگهای

بازدید از معابد زیبای شانگهای را از دست ندهید
شانگهای معابد زیادی دارد که بعضی از آن ها مثل معبد جاده بودا یا معبد جینگ آن مشهور نشده اند، اما بسیار زیبا و دیدنی هستند. به شما توصیه می کنیم که حتما از معبد لونگ هوا دیدن کنید. یکی دیگر از معابد پیشنهادی ما در شانگهای معبد ون میائو در ونمیائو لو است که هر روز از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به روی عموم باز است. 
همه پولتان را در مراکز خرید گران شانگهای خرج نکنید
به جای بازدید از مراکز خریدی مشهور شانگهای از بوتیک های کوچک یا فروشگاه های کوچک در منطقه فرانسوی های شانگهای دیدن کنید. در این فروشگاه ها می توانید یک خرید ارزان را تجربه کنید و اقلامی که در هیچ جای دیگر جهان یافت نمی شوند را پیدا کنید.
فقط در رستوران های مشهور شانگهای غذا نخورید
شانگهای خیابان های مختلفی دارد که در آن ها انواع غذاهای محلی سرو می شود. در اغذیه فروشی های این خیابان ها در شانگهای می توانید با یک قیمت ارزان غذاهای متفاوتی را امتحان کنید و تجربه اقامتتان درشانگهای را کامل تر کنید.

سفر به شانگهای

 در مورد فرودگاه یا ایستگاه قطارتان در شانگهای سردرگم نشوید
جالب است که بدانید در شانگهای دو فرودگاه به نام های پودونگ و هونگ کیائو وجود دارد و 3 ایستگاه قطار نیز دارد. در شانگهای باید خیلی حواستان باشد که هواپیما یا قطارتان از کدام یک از این ها حرکت می کند. چراکه در شانگهای به تعدد اتفاق افتاده است که توریستان از هواپیما یا قطارشان به خاطر تعدد ایستگاه ها و فرودگاه ها سردرگم شده اند و اشتباهی به یکی دیگر از ایستگاه های قطار یا فرودگاه ها مراجعه کرده اند و از هواپیما یا قطارشان جا مانده اند.
در شانگهای حقه نخورید!
اصلا به هیچ عنوان قیمتی که فروشندگان در بازارهای توریستی شانگهای به شما می گویند را نپردازید. متاسفانه در شانگهای به تعدد دیده شده است که قیمت های گزافی را از توریستان برای خرید یک کالای ارزان اخذ می کنند. به هر صورت به شما توصیه می کنیم که اگر می خواستید از مراکز خرید شانگهای خرید کنید، تمام تلاش خود را برای گرفتن تخفیف به کار ببرید.

سفر به شانگهای

از وسایل حمل و نقل عمومی در شانگهای استفاده نکنید
استفاده از اتوبوس های شهری شانگهای بسیار سخت است. چراکه همه علائم و نشانه ها به زبان چینی هستند و احتمالا از آن ها سر در نخواهید آورد. به جای آن ها بهتر است که از تاکسی استفاده کنید. تاکسی های شانگهای ارزان هستند و استفاده از آن ها برای توریستان ساده تر است. همچنین بهتر است که در ساعات شلوغی مترو یعنی در ساعات 8:30 تا 9 صبح و 6 تا 6:30 بعد از ظهر نیز از متروهای شانگهای علی الخصوص در خط 2 مترو استفاده نکنید.یک توصیه دیگر هم اینکه از هتلتان بدون همراه داشتن کارت اطلاعات هتل خارج نشوید. چراکه راننده های تاکسی شانگهای فقط به زبان چینی صحبت می کنند و نمی توانند زبان انگلیسی را متوجه شوند و ممکن است که نتوانید آدرس مورد نظرتان را به آن ها بگویید. اگر آدرس هتلتان را به زبان چینی داشته باشید، می توانید به راحتی با تاکسی به هتلتان دسترسی داشته باشید.
فرهنگ مردم شانگهای را نادیده نگیرید
مردم شانگهای به عقاید و فرهنگ هایشان باور زیادی دارند. اگر شما هم دوست دارید که تعطیلات خوبی را در شانگهای سپری کنید، بهتر است که از مهمترین آداب و رسوم چینی ها مطلع باشید و آن ها را رعایت کنید. برای مثال اگر به خانه شخصی در شانگهای دعوت شدید، بهتر است که به جای یک هدیه برای آن ها دو هدیه تهیه کنید! چراکه عدد 2 در فرهنگ شانگهای مبارک تر است. اگر هم از یک فرد چینی هدیه دریافت کردید، بهتر است که باز کردن آن را به زمانی دیگر موکول کنید و جلوی هدیه دهنده به محتویات هدیه تان نگاه نیندارید.

سفر به شانگهای

تور شانگهای آژانس مسافرتی مهر پرواز را از دست ندهید
آژانس مسافرتی مهر پرواز تور شانگهای و تور ترکیبی چین را با بهترین کیفیت، بیشترین خدمات و کمترین قیمت برای شما عزیزان برگزار می کند.در صورت تمایل می توانید تورهای لحظه آخری شانگهای و تور ارزان چینرا از آژانس مسافرتی مهر پرواز رزرو کنید و سفر ارزانی را به مقصد شانگهای تجربه کنید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 273
برچسب ها : شانگهای, تور شانگهای, سفر به شانگهای, راهنمای سفر به شانگهای, بایدها و نبایدهای سفر به شانگهای,

تاريخ : دوشنبه 27 اسفند 1397 | 17:21 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |

اگر اهل طبیعت و طبیعت گردی هستید، اگر عاشق تفریحات ساحلی هستید، اگر دوستدار فرهنگ و تفریحات فرهنگی هستید یا حتی اگر عاشق امتحان کردن غذاهای متفاوت و رستوران گردی هستید؛ در هر صورت سفر به مالزی یکی از بهترین انتخاب هاییست که می توانید داشته باشید. تعدد فستیوال های مالزی نشان از فرهنگ متنوع و تفاوت های مذهبی مردمان مالزی دارد و شرکت در فستیوال های مالزی این فرصت را برایتان فراهم می کند تا با فرهنگ جذاب مردم مالزی از نزدیک آشنا شوید و گذشته از همه این ها یک تفریح جانانه در مالزی داشته باشید. در ادامه بهترین فستیوال های مالزی را به شما معرفی می کنیم.

مالزی

فستیوال تایپوسام
یکی از عجیب ترین فستیوال های مالزی تایپوسام است که در واقع یک جشن مذهبی است که هر ساله در طول سه روز در معبد غار باتو برگزار می شود. فستیوال تایپوسام که مربوط به آیین هندو می شود،هر ساله درتور ارزان مالزی برگزار می شود و در طی آن رژه ای از افراد مذهبی با لباس های خاص و رنگارنگ با تزئینات مختلف انجام می شود و در پوست بدنشان سیخ هایی فرو می کنند تا بتوانند از آن ها تزئیناتی بیاویزند و بعد هم مراسم را با انجام قربانی به پایان می رسانند. همه رفتارها و مناسک مردم مالزی در این فستیوال از نظر توریستان عجیب است و به شما قول می دهیم که از دیدن هر وجه این مراسم شگفت زده شوید و فرهنگ متفاوت مالزی شما را در بهت و ناباوری فرو ببرد. به هر حال ارزشش را دارد که به مالزی سفر کنید و این فستیوال عجیب و البته جذاب را از نزدیک ببینید.
زمان برگزاری فستیوال تایپوسام: اواخر ژانویه/اوایل فوریه
محل برگزاری: معبد باتو در سلانگور و معبد آبشار در پنانگ

مالزی

فستیوال تادائو کائاماتان هاروست
این فستیوال ملی برای قدردانی از ارواح مقدس برگزار می شود و در لیست مشهورترین فستیوال های مالزی جای دارد.در این فسیتوال جذاب مردم مالزی مراسم خاصی را اجرا می کنند و در طول آن به روش های سنتی به جشن و پایکوبی می پردازند و ورزش های سنتی نیز در آن اجرا می شود. فستیوال تادائو یکی از هیجان انگیزترین فستیوال های فرهنگی مالزی است که به شما توصیه می کنیم که حداقل یک بار در زندگیتان در آن شرکت کنید.
زمان برگزاری: 30 و 31 ماه می
محل برگزاری: جزیره صباح در مالزی

مالزی

فستیوال روز وساک
فستیوال وساک یک فستیوال بودایی است که در مالزی برگزار می شود و در طول آن سه مرحله مهم زندگی بودا یعنی تولدش، روشنگری و سعادش را در طول آن به معرض نمایش می گذارند. فستیوال روز وساک این فرصت را برای شرکت کنندگان فراهم می کند تا یک روز کامل را در معابد بگذارانند و به مدیتیشن بپردازند. این فستیوال پرهیزکارانه در مالزی هر ساله برگزار می شود تا انرژی مثبت را در شرکت کنندگان افزایش دهد و انرژی های بد را از آن ها دور کند.
زمان برگزاری: شبی که در ماه می، ماه کامل می شود
محل برگزاری: سر تا سر مالزی 

Siamak Abbasi

سال نو چینی
مهمترین فستیوال چینی که در مالزی برگزار می شود، فستیوال سال نو چینی است که 15 روز به طول می انجامد و از روز اول سال در تقویم چینی شروع می شود و با فسیتوال فانوس اتمام پیدا می کند. برای جشن گرفتن سال نو چینی مردم مالزی خانه های خود را با رنگ قرمز تزئین می کنند و شهرهای مالزی پر از طرح و نقش های قرمز رنگ می شود.در طول این فستیوال جذاب در مالزی، در شب اول مهمانی های عظیمی در سراسر مالزی و همچنین در رستوران های مالزی برگزار می شود که در آن شامی به نام شام همبستگی میل می کنند و بعد از آن از معابد مالزی بازدید می کنند و بعد سنت های خاصی را در طی آن اجرا می کنند که حتما دیدنشان برایتان جالب توجه خواهد بود. یادتان باشد که برای شرکت در این فستیوال باید سر تا پا لباس قرمز به تن کنید تا نشان از کامیابی و موفقیت داشته باشید. اگر شما هم در زمان برگزاری این فستیوال در مالزی حضور داشتید، حتما مراسم آن ها را اجرا کنید و این تجربه متفاوت را از دست ندهید تا بعد از آن بتوانید با کوله باری از خاطرات به خانه خود بازگردید.
زمان برگزاری: ماه فوریه
محل برگزاری: سراسر مالزی علی الخصوص در کوالالامپور

مالزی

عید فطر
یکی از فستیوال هایی که در مالزی توسط مسلمانان برگزار می شود، عید فطر است که همان طور که می دانید در پایان ماه رمضان جشن گرفته می شود و یک جشن مذهبی است که در مالزی نیز به طبع دیگر کشورهای مسلمان برگزار می شود.در زمان عید فطر مردم مالزی از دوستان و آشنایان طلب بخشش می کنند و درب های خانه شان را به روی مهمانان باز می کنند و غذاها و دسرهای محلی را برای مهمانانشان سرو می کنند و همراه یکدیگر جشن می گیرند.
زمان برگزاری: پایان ماه رمضان ( ماه ژوئن در سال 2019)
محل برگزاری: سراسر مالزی
فستیوال ساراواک گاوای
این فستیوال به مناسبت اتمام فصل برداشت برنج در بزرگترین ایالت مالزی در ساراواک برگزار می شود. این فستیوال در اولین روز ماه ژوئن شروع می شود و یک ماه به طول می انجامد. در طول این فستیوال مردم لباس های مخصوص به تن می کنند و به جشن و پایکوبی می پردازند و در طول آن نوشیدنی برنج (تواک) میل می کنند و با دندان هاون برنج را بلند می کنند که نشان از قدرت مردم مالزی دارد. با وجود برنامه های جذابی که در زمان برگزاری این فستیوال اجرا می شود، جای تعجبی ندارد که بگوییم این فسیتوال در لیست جذاب ترین فستیوال های مالزی جای گرفته است.
زمان برگزاری: روز اول ماه ژوئن
محل برگزاری: استان ساراواک در مالزی 
روز ملی
در فستیوال روز ملی مالزی، استقلال مالزی از حکومت انگلیس جشن گرفته می شود که در واقع در سال 1957 اتفاق افتاد. جالب است که بدانید مراسم خاصی در روز ملی مالزی برگزار می شود که از جمله آن ها می توان به آتش بازی های خاص، یک رژه بزرگ در میدان مردکا و کنسرت های متعدد اشاره کرد.از طرفی نمایشگاه های بزرگی در سراسر کشور مالزی در زمان فستیوال روز ملی برگزار می شود که شرکت در هر کدام از آن ها حتما برایتان جالب خواهد بود. 
زمان برگزاری: 31 آگست
محل برگزاری: کوالالامپور

مالزی

فستیوال مون کیک و روح گرسنه در مالزی
این فستیوال که با نام فسیتوال مید آتمن (میانه پاییز) نیز شناخته می شود، یک فسیتوال سنتی است که برای تشکر از الهه ماه برگزار می شود. هدف این فسیتوال رنگارنگ و جذاب، ایجاد اتحاد بین خانواده های مالزی نیز هست و مراسم آن در نوع خودش بی نظیر است. جالب است که بدانید مردم مالزی اعتقاد دارند که در این روز ارواحشان از جهنم آزاد می شوند و به زمین باز می گردند و از آنجایی که احتمالا این ارواح گرسنه هستند، میزهایی از غذا در خیابان چیده می شود که هیچ کس نباید به آن ها دست بزند تا ارواح بتوانند از آن ها تغذیه کنند و سیر شوند! 
زمان برگزاری: ماه آگست یا سپتامبر
محل برگزاری: سراسر کشور مالزی
فستیوال دراگون بوت
یکی از هیجان انگیزترین فستیوال های مالزی، جشنواره دراگون بوت است که در پنانگ برگزار می شود. این فستیوال بین المللی هر ساله میزبان 40 شرکت کننده از مالزی و سراسر جهان در مسابقات قایقرانی است. قایق های این فستیوال به صورت سنتی با رنگ های مختلف تزئین می شوند و بعد شرکت کنندگان سوار آن ها می شوند تا با هم به رقابت بپردازند. در طول این فستیوال می توانید انواع غذاهای محلی مالزی را امتحان کنید و در برنامه های مختلف این فستیوال شرکت کنید. این فستیوال هیجان انگیز و پرهیاهو یکی از مشهورترین فستیوال های مالزی است که محبوب اهالی مالزی و توریستان مختلف از سراسر جهان است.
زمان برگزاری: ماه دسامبر
محل برگزاری: شهر پنانگ در مالزی 

مالزی

فستیوال موسیقی رین فارست در مالزی
فستیوال موسیقی رین فارست بدون شک جذاب ترین فستیوال و از جاذبه های توریستی مالزی است که در صورت تمایل با سفر به مالزی با تور مالزی می توانید در آن شرکت کنید. کافی است که تصورش را کنید که انواع دی جی های مطرح از سراسر جهان در جزیره بورنئو درست در میان جنگل گرد هم می آیند تا جذاب ترین شب زندگیتان را بسازند. فستیوال موسیقی رین فارست یکی از خاص ترین فستیوال های موسیقی در مالزی و یکی از بزرگترین فستیوال های موسیقی جنوب شرقی آسیا به شمار می آید و در آن هنرمندان بنام بین المللی موسیقی زنده اجرا می کنند و در طول آن کارگاه های آموزشی فرهنگی نیز برگزار می شود. به شما توصیه می کنیم که حتما به دهکده فرهنگی ساراواک بروید و 3 روز فراموش نشدنی را در دنیای پر شور موسیقی تجره کنید.
زمان برگزاری: ماه جولای
محل برگزاری: جزیره بورنئو در مالزی
همان طور که دیدید، مالزی هر ساله میزبان فستیوال های متعددی است که هر کدام در نوع خودشان بی نظیر هستند و نشان از فرهنگ و سنت های جالب و گاها عجیب مالزی دارند. اگر شما هم دوست دارید که در این فستیوال های جذاب مالزی شرکت کنید، برای اطلاع از تورهای لحظه آخری مالزی با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

مالزی



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 290
برچسب ها : مالزی, تور مالزی, فستیوال های مالزی, فستیوال های عجیب مالزی, فستیوال های جالب مالزی,

تاريخ : دوشنبه 27 اسفند 1397 | 17:15 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |

قابل انکار نیست که پوکت یکی از گران ترین شهرهای تایلند است، اما به راحتی با دانستن چند نکته می توانید به همین مقصد به اصطلاح گران، سفری ارزان را تجربه کنید. قرار نیست که از امکانات تفریحی پوکت استفاده نکنید و یا از همه جاذبه های گردشگری پوکت دیدن نکنید، آن هم به این خاطر که پول کمتری در دست و بالتان است! بلکه قرار است که با دانستن چند نکته و افزایش اطلاعاتتان در مورد پوکت، این سفر را با کمترین هزینه ممکن برای خود و خانواده تان برنامه ریزی کنید. نگران نباشید! در ادامه این نکات را یکی یکی برایتان بیان می کنیم تا شما هم بتوانید سفری ارزان به پوکت را تجربه کنید. 

سفر ارزان به پوکت

رفتن به رستوران های ارزان پوکت
در پوکت به جای رفتن به رستوران های گران در اغذیه فروشی های خیابان های پوکت و یا در رستوران های محلی پوکت غذایتان را میل کنید.
در پوکت چنین است که رستوران های توریستی به نسبت رستوران های محلی، غذاهای بسیار گران تری دارند. این نکته را هم اضافه کنید که رستوران هایی که غذاهای بین المللی سرو می کنند از همه رستوران های توریستی گران تر هم هستند. برای اینکه پول کمتری در سفر به پوکت خرج کنید، کافی است که از اغذیه فروشی ها یا رستوران های کوچک محلی غذای خود را تهیه کنید. گذشته از مسئله مالی با این کار، این فرصت را در اختیار خواهید داشت که انواع غذاهای تایلندی را با طعم و مزه واقعیشان امتحان کنید. البته مواظب باشید که در رستورن ها و اغذیه فروشی های با کیفیت و بهداشتی غذایتان را میل کنید.

سفر ارزان به پوکت

در پوکت از فروشگاه سوپرچیپ خرید کنید
اگر می خواهید با قیمت های ارزان برای عزیزانتان از پوکت سوغاتی تهیه کنید، بهتر است که از فروشگاه سوپرچیپ بازدید کنید.در قفسه های این فروشگاه هر آنچه که ممکن است نیاز داشته باشید گنجانده شده است و همه محصولاتش با قیمت بسیار ارزانی به فروش رسانده می شوند. 

سفر ارزان به پوکت

در بازارهای پوکت تا می توانید برای تخفیف گرفتن چانه بزنید!
به شما توصیه می کنیم که چند کلمه ای را قبل از سفر به زبان تایلندی یاد بگیرید و از آن ها برای تخفیف گرفتن از فروشندگان استفاده کنید.بهتر است که رقم پیشنهادی خود را در ابتدا 30 تا 40% پایین تر از مبلغ فروشنده اعلام کنید و خیلی خودتان را برای خرید اجناس آن ها مشتاق نشان ندهید. اگر هم از یک فروشگاه خرید زیادی را انجام دادید، می توانید از تخفیف بیشتری استفاده کنید. 

سفر ارزان به پوکت

یک موتور سیکلت اجاره کنید
جاذبه های گردشگری پوکت با فاصله زیادی از هم واقع شده اند و برای گشت و گذار در پوکت باید هزینه زیادی برای تردد در شهر و پرداخت کرایه تاکسی و ... بپردازید. اگرچه اتوبوس ها ارزان هستند، اما وسیله نقلیه سریع و راحتی نیستند. توصیه ما به شما این است که به جای همه این ها با پرداخت روزانه 200 بت یک موتور سیکلت اجاره کنید. لازم به ذکر است که بنزین در تایلند ارزان است و هر لیتر آن حدود 30 بت قیمت دارد. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که اگر گواهینامه بین المللی ندارید، بهتر است که از اجاره موتورسیکلت در پوکتصرف نظر کنید، چراکه متحمل جریمه های سنگین خواهید شد و در صورت تصادف هزینه گزافی را به عنوان خسارت باید پرداخت کنید.

سفر ارزان به پوکت

به کافه های پوکت تاون بروید
شب ها پاتونگ مرکز پرجنب و جوش شهر پوکت است،اما هزینه کافه های آن به شدت بالا هستند.در صورتی که در سواحل نزدیکی مثل کارون و کامالا می توانید با قیمت های بسیار کمتری به کافه های شبانه بروید.پوکت تاون جایی است که کافه های محبوب محلی ها و اهالی پوکت در آن قرار گرفته است و به نسبت بسیار ارزان تر هستند. 

سفر ارزان به پوکت

مواظب حقه های معمول در پوکت باشید
به هر حال هر شهری در هر کجای جهان کلاهبردار دارد و شما باید خیلی مواظب حقه های آن ها باشید. بهتر است که در مدت اقامتتان در پوکت هم مواظب خود و پولتان در برابر این افراد باشید و بلیط های تفریحی خود را از جاهای مطمئن تهیه کنید و قبل از خرید اجناس قیمتی از چند فروشگاه مختلف قیمت کالای مورد نظرتان را بپرسید و در هر لحظه حواستان را جمع کنید.
در ماه های غیر توریستی سال به پوکت سفر کنید
ماه های غیر توریستی پوکت ماه های بین می تا نوامبر هستند. در این ماه ها هوای پوکت بارانی تر از ماه های دیگر سال است و به همین دلیل در این ماه ها افراد کمتری به پوکت سفر می کنند.اما به خاطر همین مسئله در این ماه ها هزینه های سفر به پوکت مانند هزینه رزرو هتل و پروازتان به شدت پایین می آید نو از طرفی صف های جاذبه های گردشگری پوکت  کوتاه تر می شوند. اگر می توانید ریسک بارش باران را در ازای صرف هزینه کمتر قبول کنید، سفر به پوکت در این ماه ها ایده بدی به نظر نمی رسد.

سفر ارزان به پوکت

در سواحل خلوت تر و آرام تر پوکت تفریح کنید
ساحل پاتونگ شناخته شده ترین ساحل پوکت است و به همین دلیل یکی از گران ترین مناطق گردشگری پوکتبه حساب می آید.جالب است که بدانید پوکت سواحل خوب دیگری نیز دارد که به نسبت ساحل پاتونگ کمتر شناخته شده اند و در آن ها می توانید با قیمت های بسیار کمتری تفریح کنید و به همان اندازه از زیبایی طبیعی سواحل پوکت استفاده کنید.سواحلی مثل کارون و کامالا در شمال و جنوب ساحل پاتونگ واقع شده اند و هر دو به نسبت ساحل پاتونگ به شدت ارزان تر هستند. البته ساحل راوای در جنوب پوکت نیز از سواحل ارزان پوکت به شمار می آید. 

سفر ارزان به پوکت

در هتل های ارزان پوکت اقامت کنید
پوکت صدها هتل را در خود جای داده است و شما با هر بودجه ای که داشته باشید با مشاوره همکاران ما در آژانس مسافرتی  مهرپرواز می توانید بهترین آن ها را برای اقامت در تور پوکت رزرو کنید.
البته گذشته از هتل های ارزان پوکت  که با پرداخت کمتر از 100 دلار در هر شب می توانید در آن ها اقامت داشته باشید، می توانید در صورت تمایل به جای هتل در مهمانخانه ها و مسافرخانه های پوکت با پرداخت هزینه بسیار کمتری اقامت کنید و به معنی واقعی یک سفر ارزان به پوکت را تجربه کنید. همچنین می توانید برای رزرو تور ارزان پوکت و تور لحظه آخری پوکت با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

سفر ارزان به پوکت



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 265
برچسب ها : پوکت, تور پوکت, سفر به پوکت, سفر ارزان به پوکت, راهنمای سفر به پوکت,

تاريخ : دوشنبه 27 اسفند 1397 | 17:09 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |

پاتایا در فاصله 150 کیلومتری پایتخت تایلند یعنی بانکوک واقع شده است و یک شهر توریستی جذاب برای علاقه مندان به سواحل و تفریحات ساحلی به شمار می آید. پاتایا سواحل متعددی دارد و در مقایسه با سواحل جنوبی کشور تایلند،امکانات تفریحی خاص تر و بهتری دارد.در ادامه بهترین سواحل پاتایا را به شما معرفی می کنیم تا در زمان اقامتتان در پاتایا بتوانید بیشترین استفاده را از سواحل زیبا و دیدنی این شهر زیبا ببرید.
ساحل پاتایا در پاتایا
مطمئنا جایگاه اول به ساحل پاتایا، مشهورترین و سرزنده ترین ساحل این شهر اختصاص پیدا خواهد کرد. این ساحل 4 کیلومتری فضای زیادی برای استراحت و تفریح توریستان درنظر گرفته است.تفریحات ساحل پاتایا فقط محدود به آفتاب گرفتن نمی شود، بلکه شما با بازدید از ساحل پاتایا می توانید انواع ورزش های آبی نظیر موج سواری، پاراسیلینگ، جت اسکی و قایق های بنانا را تجربه کنید و هیجان را با تمام وجود در تور پاتایا احساس کنید.در رستوران های این ساحل نیز می توانید انواع غذاهای لذیذ تایلندی را امتحان کنید و شب تا صبح را همراه با دیگر توریستان به تفریح سپری کنید.

سواحل پاتایا

ساحل جومتین در پاتایا
این ساحل تنها 2 کیلومتر با ساحل پاتایا فاصله دارد و نسبت به ساحل پاتایا ساحل خلوت تری به شمار می آید. این ساحل زیبا پر از درخت نخل است و محیط جذابی برای ریلکس کردن و کسب آرامش دارد.از طرفی ساحل جومتین برای موج سواری نیز ساحل ایده آلی است و اگر دوستدار تفریحات هیجانی و ماجراجویانه باشید، حتما عاشق این ساحل خواهید شد.  اگر هم دلیلتان برای بازدید از سواحل پاتایا تنها کسب آرامش است، باز هم ساحل جومتین گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. چراکه ساحل جومتین با شن های طلایی رنگش محیط مناسبی برای ریلکس کردن و آفتاب گرفتن دارد.

ساحل جومتین در پاتایا

ساحل ناکلوا در پاتایا
ساحل ناکلوا یکی دیگر از سواحل جذاب پاتایا است که همیشه ماهیگیران محلی در آن مشغول به کار هستند.از طرفی توریستان نیز معمولا روی شن های ساحلی آن سرگرم آفتاب گرفتن و تماشای این ماهیگیران و یا در حال تجربه ورزش های آبی هیجان انگیز هستند. به هر صورت به شما هم توصیه می کنیم که در زمان اقامتتان در پاتایا حداقل یک بار از ساحل ناکلوا دیدن کنید و محیط صمیمی و دوستانه آن را از نزدیک ببینید.

ساحل ناکلوا در پاتایا

ساحل وونگ آمات در پاتایا
ساحل وونگ آمات فاصله چندان دوری با ساحل ناکلوا ندارد و شباهت های زیادی با ساحل ناکلوا دارد.البته این ساحل نزدیک به ساحل پاتایا هم قرار گرفته است، اما با این وجود خبری از همهمه و هیاهوی ساحل پاتایا در این ساحل به چشم نمی خورد. همین خلوتی باعث تمیزی این ساحل زیبا در پاتایا شده است و شما می توانید از این محیط تمیز و آرامش بخش آن برای کسب آرامش استفاده کنید و کمی از صدای موزیک و هیاهوی همیشگی پاتایا به دور باشید.

ساحل وونگ آمات در پاتایا

ساحل کوه لارن در پاتایا
ساحل کوه لارن یا جزیره مرجانی بیشتر شبیه به سواحل مشهور جنوب تایلند است و شباهت کمتری با دیگر سواحل پاتایا دارد.این ساحل درست مانند یک تکه بهشت است که در فاصله دورتری از شهر پاتایا واقع شده است و ساحل رومانتیکی به نظر می رسد. همان طور که از نامش بر می آید، این ساحل مرجانی است و به همین دلیل اسنورکلینگ (غواصی کم عمق) یکی از جذاب ترین تفریحاتی است که می توانید در آن تجربه کنید و حیات شگفت انگیز زیر آب را با وضوح زیاد تماشا کنید.همچنین می توانید سوار قایق هایی که کف شیشه ای دارند بشوید و موجودات خارق العاده دریایی را در زیر آب های شفاف این ساحل تماشا کنید.بازدید از ساحل کوه لارن یکی از عجیب ترین و شگفت انگیزترین تجاربی است که فقط در پاتایا می توانید کسبش کنید و به هیچ عنوان نباید این فرصت ارزشمند را در تور تایلند ارزان از دست بدهید.

ساحل کوه لارن در پاتایا

ساحل دونگتان در پاتایا
ساحل دونگتان یک ساحل آرام است که فضای زیادی برای آفتاب گرفتن و کسب آرامش دارد. این ساحل 1.5 کیلومتری صبح ها قبل از شروع شدن ورزش های آبی، آرامش وصف نشدنی دارد. البته بعد از ظهرها نیز به نسبت سواحلی مثلی پاتایا یا جومتین بسیار آرام تلقی می شود. یکی از جذابیت های دیگر ساحل دونگتان مراکز ماساژ در اطراف آن است که در آن ها می توانید استرس های روزمره تان را تمام و کمال به دست فراموشی بسپارید و با یک ماساژ حرفه ای تایلندی غرق در آرامش شوید.

ساحل دونگتان در پاتایا

ساحل بانگ سارای در پاتایا
ساحل بانگ سارای یک ساحل شنی است که ظاهر محلی تری دارد و به نسبت دیگر سواحل پاتایا امکانات تفریحی کمتری دارد و به اندازه آن ها سرزنده نیست. اما با این حال مزیت این ساحل نسبت به دیگر سواحل پاتایا این است که شما می توانید یک غواصی فراموش نشدنی را در آن تجربه کنید و کوسه ها را از نزدیک تماشا کنید.جالب است که بدانید بقایای یک کشتی باری غرق شده نیز در زیر آب های این ساحل وجود دارد که قدمتش به جنگ جهانی دوم باز می گردد و شما هم می توانید با غواصی گوشه کنار آن را کشف کنید و تجربه متفاوتی را در پاتایا کسب کنید.
اگر شما هم قصد سفر به شهر زیبای پاتایا را دارید، برای رزرو تور لحظه آخری پاتایا با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

ساحل دونگتان در پاتایا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 277
برچسب ها : پاتایا, تور پاتایا, جاذبه های گردشگری پاتایا, سواحل پاتایا, بهترین سواحل پاتایا,

تاريخ : دوشنبه 27 اسفند 1397 | 17:03 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |

بهترین سواحل کرابی برای خوشگذرانی،تفریح و هیجان 
تایلند همیشه جزء توریستی ترین کشورهای دنیا بوده و هست و دلیل اصلی این محبوبیت جهانی، تعدد سواحل زیبا و جذاب در این کشور زیبا و سرزنده بوده است. یکی از جذاب ترین شهرهای تایلند که بهترین سواحل تایلند را در خود جای داده است، کرابی است. با سفر به کرابی این فرصت را خواهید داشت تا از این سواحل زیبا در کرابی دیدن کنید. در ادامه این سواحل دیدنی و جذاب را به شما معرفی خواهیم کرد.
ساحل آئونانگ: بهترین بهترین ها!
یکی از مشهورترین سواحل کرابی، ساحل آئونانگ است که صخره های بسیار زیبایی اطراف آن را احاطه کرده است و آبی درخشان آن در نگاه اول نظرتان را به خودش جلب خواهد کرد.از طرفی هتل ها و اقامتگاه های زیادی در اطراف ساحل آئونانگ ساخته شده است که می توانید یکی از این هتل های ساحلی کرابی را برای اقامت خود رزرو کنید. ساحل آئونانگ بدون شک جذاب ترین ساحل کرابی است و شب های سرزنده آن در تور ارزان کرابی حرف اول را می زنند و جمعیت زیادی به خاطر همین ساحل زیبا به کرابی سفر می کنند. 

ساحل آئونانگ کرابی

ساحل ریلی: یک جای دنج برای کسب آرامش!
ساحل ریلی در جنوب ساحل پرهیاهوی آئونانگ واقع شده است و فضای آرامش بخش آن دنیایی از انرژی های مثبت را به وجودتان تزریق می کند. ساحل ریلی در واقع یک شبه جزیره است که از چهار ساحل مختلف تشکیل شده است. این ساحل زیبا با شن های سفید رنگ و موج های خوش آهنگش به یکی از جذاب ترین سواحل کرابی تبدیل شده است. چیزی که این ساحل را از دیگر سواحل کرابی متفاوت می کند، این است که شما تنها با قایق می توانید به آن دسترسی داشته باشید و همین مسئله آرامش و جذابیت این ساحل را دوچندان کرده است.

ساحل ریلی کرابی

ساحل توب کائک: ساحلی با جنگل زیبا!
یکی از بهترین اماکن گردشگری کرابی بدون شک ساحل توب کائک است. یک بهشت طبیعی سرسبز در ساحل توب کائک وجود دارد که همه توریستان عاشق آن می شوند. پارک ملی مو کوه فی فی مسیرهای رهنوردی بی نظیری دارد که در صورت تمایل می توانید در آن ها گشت و گذار کنید و گیاهان و جانوران زیبای آن را از نزدیک تماشا کنید. این ساحل نیز یکی از سواحل دنج کرابی به شمار می آید که معمولا زوج های جوان و خانواده ها علاقه زیادی به تفریح در آن نشان می دهند.

ساحل توب کائک کرابی

ساحل فرا نانگ کرابی
ساحل فرانانگ یکی از 4 ساحلی است که در ریلی واقع شده است و ساحل محبوب ماجراجویان و دوستدران تفریحات هیجان انگیز به شمار می آید.صخره نوردی و پرش از صخره یکی از جذاب ترین تفریحاتی است که می توانید در ساحل فرا نانگ تجربه اش کنید! یکی دیگر از ویژگی های متفاوت این ساحل غار پنهان شده زیر صخره هایش است که یکی از اماکن مذهبی برای محلی های کرابی به شمار می آید.

ساحل فرا نانگ کرابی

ساحل نوپارات تارا کرابی: یک ساحل آرام و منحصر به فرد!
این ساحل شبیه هیچ ساحل دیگری در کرابی نیست.ساحل نوپارات تارا یکی از آرام ترین سواحل کرابی است و توریستان زیادی در آن ازدحام نمی کنند. به همین خاطر ساحل نوپارات تارا به یک ساحل دنج و رومانیتک تبدیل شده است که اغلب زوج های جوان برای ماه عسل به آن مراجعه می کنند. به شما توصیه می کنیم که حتما یک پیک نیک به یادماندنی را در زیر سایه درختان ساحلی آن تجربه کنید و چشم انداز بی نظیر آن را از دست ندهید.

ساحل نوپارات تارا کرابی

ساحل تون سای کرابی: یک جو خودمانی و راحت!
ساحل تون سای یکی از بهترین سواحل کرابی است که می توانید در آن ریلکس کنید، غذای خیابانی بخورید و در محیط دوستانه آن استراحت کنید. کافه های این ساحل نیز برای پیدا کردن دوست های جدید عالی هستند.از طرفی اقامتگاه های نزدیک این ساحل نیز جزء هتل های ارزان کرابی به حساب می آیند و برای اقامت ارزان در کرابی مناسب به نظر می رسند.

ساحل تون سای کرابی

ساحل کلونگ موانگ کرابی: یک ساحل جذاب برای اقامت زوج های جوان!
اگر شما هم جزء آن دسته از زوج های جوانی هستید که نمی دانید اقامت در کدام قسمت کرابی برایتان بهتر است، این ساحل برای شماست! این ساحل با هتل های راحت، کافه های بامزه ساحلی و رستوران های جذاب و البته چشم انداز بی نظیری که دارد و همچنین شب های سرزنده متفاوتش به یکی از بهترین سواحل کرابی تبدیل شده است. از طرفی یکی دیگر از جذابیت های این ساحل فاصله نه چندان دور آن با جاذبه های گردشگری تایلند در جزیره کرابی است.

ساحل کلونگ موانگ کرابی

ساحل خلیج مایا کرابی/ساحل کوه فی فی له: جواهری در کرابی!
لیست بهترین سواحل کرابی بدون ذکر کردن نام این ساحل در بهترین جزیره کرابی عملا تکمیل نخواهد شد. این ساحل شنی یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری کرابی است که به هیچ عنوان نباید از دستش بدهید. این جزیره طبیعت بسیار زیبایی دارد ، البته کرابی سواحل بسیار زیادی دارد که در این متن فقط توانستیم بعضی از بهترین آن ها را به شما معرفی کنیم. از دیگر سواحل خوب کرابی، ساحل پای پلونگ، ساحل بامبو و ساحل کوه پودا هستند که در نوع خودشان بی نظیر هستند.
اگر شما هم دوست دارید که یک سفر آرامش بخش و جذاب را تجربه کنید، می توانید برای رزرو تور تایلند لحظه آخری با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

ساحل خلیج مایا کرابی



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 283
برچسب ها : کرابی, تور کرابی, جاذبه های گردشگری کرابی, سواحل کرابی, بهترین سواحل کرابی,

تاريخ : دوشنبه 27 اسفند 1397 | 16:57 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |

بانکوک و فستیوال های جذاب و بامزه اش
در سرزمین لبخندها، مردم به دنبال هر دلیل کوچک و بزرگی می گردند تا خوش بگذرانند، تفریح کنند و چهره شهرشان را با فستیوال های جذاب، جشن های خیابانی و گردهمایی های دسته جمعی و شاد زیباتر از همیشه کنند. گذشته از جشن های بین المللی که به صورت غیر رسمی در تایلند جشن گرفته می شود ، ساکنان این کشور بودایی جشن ها و فستیوال های متعددی دارند که مختص به کشور تایلند است و ریشه در تاریخ و فرهنگ تایلندی دارد. البته بهتر است که برای شرکت در فستیوال های تایلند، قبل از قطعی کردن سفرتان، زمان برگزاری فستیوال های تایلندی را بررسی کنید. چراکه روزهای برگزاری بیشتر فستیوال های تایلند بر اساس تقویم قمری مشخص می شود و زمان مشخصی بر اساس تقویم میلادی و شمسی ندارد و هر سال با سال دیگر متفاوت است. گل سر سبد فستیوال های تایلند که در بانکوک برگزار می شود، فستیوال سونگکران یا فستیوال آب است. این فستیوال که به مدت یک هفته در ماه آپریل برگزار می شود،مانند یک جنگ تمام عیار است که تنها سلاح آن آب است و جنبه تفریحی دارد.در ادامه شما را بیشتر با فستیوال های بانکوک آشنا خواهیم کرد.
فسیتوال آب در بانکوک
این فستیوال در گرم ترین ماه سال بانکوک یعنی در ماه آپریل برگزار می شود و آب بازی در آن عجیب می چسبد! این فستیوال برای جشن گرفتن سال نو تایلندی در تور ارزان بانکوک برگزار می شود و شما هم در صورت تمایل می توانید در آن شرکت کنید و کمی لبخند را به کودک درونتان هدیه کنید. بدون شک شرکت در فستیوال آب بانکوک یکی از بهترین راه ها برای شاد شدن و بهتر شدن حالتان است. اگر شما هم به این حال خوب نیاز دارید، سفر به تایلند و فستیوال آب تایلند را از خاطر نبرید.

فسیتوال آب در بانکوک

تولد پادشاه در بانکوک
در روز 5 سپتامبر جشنی در بانکوک برپا می شود که در طی آن مردم تایلند به سلطانی که از سال 1946 شاه تایلند بوده است، ادای احترام می کنند.در این روز آتش بازی های سنتی جالبی در سطح شهر بانکوک علی الخصوص نزدیک گرند پالاس برگزار می شود که دیدن برنامه هایش حتما برایتان جالب خواهد بود. به همین منظور مرکز شهر بانکوک تزئین می شود و شهر غرق شادی می شود.

تولد پادشاه در بانکوک

فستیوال لوی کراتونگ در بانکوک
در ماه نوامبر، درست در شبی که ماه کامل می شود، مردم تایلند در بانکوک سبدهای تزئین شده ای که با برگ موز درست شده است را درون آب روان رها می کنند و معتقدند که این حرکت بدی ها را از زندگی آن ها دور می کند. اگر در زمان برگزاری فستیوال لوی کراتونگ به بانکوک سفر کردید، حتما از خدمه هتل درباره بهترین نقاط بانکوک برای شرکت در فستیوال لوی کراتونگ سوال بپرسید و در این مراسم سنتی و جذاب شرکت کنید و یک شب عالی و شاد را با هیجان های خاص خودش در بانکوک سپری کنید.

فستیوال لوی کراتونگ

فستیوال بین المللی موزیک و رقص در بانکوک
این فستیوال جذاب و هیجان انگیز در اواسط ماه سپتامبر شروع می شود و تا اوایل ماه اکتبر ادامه پیدا می کند. البته بهتر است که بدانید تاریخ دقیق برگزاری فستیوال بین المللی موزیک و رقص سال به سال متفاوت است. این فستیوال هنری سالانه میزبان اجراهای مختلفی از اپرا، باله و جاز است و در طی آن هنرمندان متعددی از سراسر جهان هنرنمایی می کنند. بلیط شرکت در هر کدام از نمایش های این فستیوال در بانکوک از 15 دلار تا 90 دلار متغیر است.

فستیوال بین المللی موزیک و رقص در بانکوک

سال نو چینی در بانکوک
سال نو چینی یکی از بهترین فستیوال های بانکوک است که هیچ وقت از شرکت در آن پشیمان نخواهید شد. این فستیوال به مدت 1 هفته در اواخر ماه ژانویه برگزار می شود و به مناسبت سال نو چینی مردم تایلند دور هم جمع می شوند و به جشن و پایکوبی می پردازند. در این فستیوال رژه های سنتی، اجراهای آکروبات و نمایش های آتش بازی بسیار جالبی اجرا می شود که حتما نظرتان را به خودشان جلب می کنند. مردم چینی تایلند این هفته را به استراحت و جشن می پردازند و خیلی از بیزینس ها در بانکوک به کل در این هفته تعطیل می شوند. به هر حال این هفته در تایلند هفته تفریح و جشن است! اگر شما هم دوست دارید که در فستیوال سال نو چینی شرکت کنید، می توانید با رزرو یک تور ارزان بانکوک آژانس مسافرتی مهر پرواز با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت به تایلند سفر کنید و با یک دنیا انرژی و حال خوب به خانه برگردید.

سال نو چینی در بانکوک



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 272
برچسب ها : تایلند, بانکوک, تور بانکوک, فستیوال های بانکوک, بهترین فستیوال های بانکوک,

تاريخ : دوشنبه 27 اسفند 1397 | 16:51 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |

بازارهای جذاب گوا 
اگر شما هم فکر می کنید که سفر به گوا فقط مساوی با تفریح در سواحل گوا است و جای آنچنانی برای خرید در گوا وجود ندارد، باید بگوییم که کاملا اشتباه فکر می کنید! گوا مانند یک بهشت زمینی برای دوستداران خرید به شمار می آید و بازارهای خیابانی و بازارهای شبانه آن نظر توریستان زیادی را به خودشان جلب می کنند. در ادامه شما را با بهترین بازارهای گوا آشنا می کنیم.

بهترین بازارهای گوا

بازارهای خیابانی گوا
بازار آنجونا
یکی از مشهورترین بازارهای شمال گوا بازار ساحل آنجونا است که هر چهارشنبه برپا می شود و صدها فروشنده در آن صنایع دستی، زیورآلات غربی، سوغاتی، ابزار و ادات موسیقی، کفش، صنایع چوبی، تی شرت و هر کالای دیگری را با بهترین قیمت به فروش می رسانند.پس خودتان را برای یک خرید جانانه با قیمت ارزان در بازار آنجونا گوا آماده کنید.

بازارهای خیابانی گوا

بازار ماپوسا
اگر دوست دارید که خرید خود را در گوا به سبک سنتی انجام دهید، حتما از بازار ماپوسا در شمال گوا دیدن کنید. این بازار جمعه صبح ها برپا می شود و هر چه که نیاز داشته باشید را می توانید در میان انبوه کالاها در آن پیدا کنید و خریداری کنید. در بازار ماپوسا همه چیز از کوزه ها و صنایع دستی گرفته تا ماهی تازه، ادویه، کیک های خانگی، میوه، سبزی، پارچه، لباس و زیورآلات با قیمتی معقول به فروش رسانده می شوند.پس حتما در زمان اقامتتان در تور گوا ارزان از بازار ماپوسا دیدن کنید و مهارت های چانه زنی و تخفیف گرفتن خودتان را امتحان کنید.

بازارهای خیابانی گوا

بازار پانجیم
بازار پانجیم در شهر پانجیم در گوا واقع شده است و یکی از جذاب ترین بازارهای گوا و از اماکن گردشگری گوا به شمار می آید و برای خرید سوغاتی بازار بی نظیری است. بازار پانجیم بزرگترین بازار گوا است و توریستان و اهالی گوا معمولا از آن استقبال زیادی می کنند، چراکه در بازار پانجیم محصولات با کیفیت با قیمت بسیار معقول فروخته می شود و از هر نظر بازار ایده آلی است. البته بازار پانجیم مجموعه ای از فروشگاه های خیابانی و مراکز خرید اطراف آن است و به همین دلیل می توانید همه چیز از ادویه و صنایع دستی گرفته و یا حتی لباس های برند را از بازار پانجیم خریداری کنید.

بازارهای خیابانی گوا

بازار کالانگوت
بازار گالانگوت در یکی از مشهوترین سواحل شمال گوا برپا می شود و در آن لباس، مایو، صنایع دستی، وسایل چرمی، سوغاتی، زیورآلات، قالیچه، صنایع فلزی و بدلیجات به فروش رسانده می شوند. همچنین می توانید انواع غذاهای دریایی را در غرفه های غذایی بازار کالانگوت میل کنید و از تازگی غذاهایشان لذت ببرید. 
بازارهای شبانه گوا
بازار شبانه ماکی
این بازار هر شنبه در ساحل باگا در گوا برپا می شود و غرفه های آن تا نیمه شب باز هستند. در این بازار شبانه می توانید انواع و اقسام زیورآلات، لباس، مایو، سوغاتی و صنایع دستی را خریداری کنید و یا انواع غذاهای چینی، هندی و تبتی را در اغذیه فروشی های آن میل کنید و یا به موزیک زنده گوش دهید و ساعاتی را همراه با دیگر توریستان در ساحل سپری کنید.

بازارهای خیابانی گوا

بازار شبانه اینگو
بازار شبانه اینگو یکی از جذاب ترین بازارهای شبانه گوا است که شنبه شب ها در آرپورا در گوا برگزار می شود و در آن غذاهای خوشمزه، ادویه های عالی و صنایع دستی و کیف های جذاب به فروش رسانده می شود. همچنین می توانید از این بازار لباس، سنگ های قیمتی، کتاب و قالیچه نیز خریداری کنید.

بازارهای خیابانی گوا

بازار باگا
یکی دیگر از شنبه بازارهای مشهور گوا، بازار باگا است که در ساحل باگا برپا می شود و نه تنها انواع کالاها نظیر بدلیجات، زیورآلات، صنایع دستی و ... در آن فروخته می شود، بلکه می توانید در سالن های ساحلی آن موهایتان را مطابق مد روز کوتاه کنید و یا از افراد محلی بخواهید تا برایتان طالع بینی کنند! همچنین می توانید در کافه های جذاب آن یک میان وعده یا نوشیدنی خوش طعم میل کنید.با همه این ها بازار باگا یکی از جذاب ترین بازارهای گوا محسوب می شود و به هیچ عنوان نباید از دستش بدهید.پیشنهاد ما به شما تور لحظه آخری هند است. برای اطلاع از آفرهای بی نظیر تورهای هند با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

بازارهای خیابانی گوا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 278
برچسب ها : هند, گوا, جاذبه های گردشگری گوا, بازارهای گوا, بهترین بازارهای گوا,

تاريخ : دوشنبه 27 اسفند 1397 | 16:46 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |

جذابيت شهر استانبول به اين است كه در دو قاره مختلف يعني آسيا و اروپا واقع شده است و با يك راه آبي باريك به نام بوسفوروس به دو قسمت مختلف تقسيم شده است و همين مسئله باعث شده است كه فرهنگ مردمان شهر استانبول تلفيقي از دو قاره باشد و هر بازديد كننده اي متوجه اين تلفيق فرهنگي و تفاوت بين دو بخش استانبول مي شود.

براي گشت و گذار كامل در شهر استانبول و كشف كردن فرهنگ مردمانش به ماه ها و يا حتي سال ها زمان نياز داريد! اما ما در اين مقاله به شما چندتا از مهم ترين كارهايي كه بايد در استانبول در چند روز اقامتتان انجام دهيد را معرفي مي كنيم. با ما همراه باشيد.براي اطلاع از قيمت تور استانبول پرواز تركيش و همچنين خريد بليط هواپيما به وب سايت مهرپرواز مراجعه بفرماييد.

1.اياصوفيه 
اياصوفيه به عنوان يكي از زيباترين ساختمان هاي جهان شناخته مي شود و به همين دليل به هيچ عنوان نبايد بازديد از آن را در طول سفرتان به استانبول و تور ارزان استانبول از دست بدهيد. زماني اياصوفيه يك كليسا بود و بعد به مسجد تغيير كاربري داد، اما امروزه ايا صوفيه يكي از پر بازديدترين موزه هاي جهان به شمار مي آيد.

مسجد ايا صوفيه استانبول

2.بازار بزرگ
براي تجربه يكي از هيجان انگيزترين خريدهاي زندگيتان به بازار بزرگ استانبول برويد. بيش از 5000 حجره مختلف در بازار بزرگ وجود دارد كه شما را حتما هيجان زده مي كنند. اين حجره ها در 60 خيابان واقع شده اند . اين بازار يك مركز تجاري مهم در شهر استانبول در قرن 15 به شمار مي آمده است و هنوز هم جذابيت خودش را حفظ كرده است.

بازار بزرگ استانبول

3.برج گالاتا
از بالاي برج گالاتا مي توانيد چشم انداز فوق العاده شهر استانبول را تماشا كنيد. برج گالاتا در شمال گلدن هورن در ميدان گالاتا واقع شده است. همچنين مي توانيد در ميدان گالاتا يك فنجان قهوه تركي ميل كنيد و زيبايي شهر استانبول را در تور استانبول پرواز معراج تحسين كنيد.

برج گالاتا استانبول
4.مسجد آبي
مسجد سلطان احمد مشهورترين مكان تاريخي استانبول به شمار مي آيد و به هيچ عنوان نبايد بازديد از آن را از دست بدهيد. بدون بازديد از مسجد آبي و ديدن زيبايي هايش، سفرتان به استانبول تكميل نمي شود. اين مسجد به دليل رنگ كاشي هاي بي نظيرش به نام مسجد آبي مشهور شده است. مسجد آبي هنوز هم كاربري مسجد را حفظ كرده است و به اين دليل بايد با پوشش كامل از آن بازديد كنيد.

مسجد آبي استانبول

5.از يك حمام تركي ديدن كنيد
حيف است كه به استانبول برويد، ولي از حمام هاي تاريخي اين شهر ديدني بازديد نكنيد. در پايان روز به حمام هاي سنتي تركي برويد و يك حمام گرم را تجربه كنيد و از آرامش فضاي آن استفاده كنيد تا دغدغه هاي روزمره تان را به طور كل به فراموشي بسپاريد. برای رزرو تور استانبول پرواز قشم ایر با مهرپرواز همراه باشید.

 حمام تركي استانبول

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 252
برچسب ها : تور استانبول پرواز ترکیش , تور استانبول پرواز معراج , تور استانبول پرواز قشم ایر , قیمت تور استانبول,

تاريخ : شنبه 25 اسفند 1397 | 17:12 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |

برنامه ای برای سفر 3 روزه به تور استانبول برای شما تدارک دیده ایم تا با استفاده از آن بتوانید یک سفر عالی را به استانبول تجربه نمایید و نهایت لذت را ببرید. این مطلب کارآمد و راهنمای سفر را آژانس مسافرتی مهرپرواز برای شما تدارک دیده است، با ما همراه باشید.

روز اول:
09:00 الی 10:30 را می توانید در ایاصوفیه، یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری استانبول باشید. ایاصوفیه همه روزه به جز دوشنبه ها برای عموم باز است و هزینه ورودیه آن، 20لیره می باشد.
10:30 تا 11:00 را با یک پیاده روی بسیار کوتاه به پارک احمد سلطان خواهید رسید و می توانید از چشم انداز فوق العاده ایاصوفیه و مسجد آبی در این پارک نهایت لذت را ببرید و بعد از آن به سمت مسجد آبی پیاده روی نمایید.
11:00 الی 11:45 بعد از چند دقیقه کوتاه به مسجد آبی می رسید که از نظر زیبایی بسیار معروف است. پس از آن می توانید از ایستگاه سلطان احمد خط یک تراموا به سمت ایستگاه سیرکچی حرکت کنید (25دقیقه). این مکان همه روزه باز است و هزینه ورودی ندارد. 
12:10 تا 12:55 محله امینونو که قدیمی ترین محله استانبول است را از نزدیک ببینید و در کوچه خیابان های آن قدم بزنید و در همان محله نهار میل کنید. بعد از صرف نهار و کمی استراحت پیاده به سمت مسجد سلیمانیه حرکت کنید.
15:00 تا 16:00 را در دومین مسجد استانبول از نظر بزرگی و عظمت یعنی مسجد سلیمانیه بگذرانید و از زیبایی های مسجد لذت ببرید و بعد از بازدید با یک پیاده روی 25 دقیقه ای به میدان بایزید حرکت کنید. همه روزه از این مسجد و بدون هزینه ورودی می توانید در تور استانبول پرواز قشم ایر دیدن نمایید. 
16:25 تا 16:40 نیز می توانید میدان بایزید را مشاهده کنید که فضای باز و باشکوهی می باشد و بعد از آن 10 دقیقه پیاده روی کنید تا به بازار بزرگ استانبول برسید.
16:50 الی 17:50 را در بازار بزرگ استانبول که قدیمی ترین بازار سرپوشیده دنیا است، سپری کنید و در آن با فراغ خاطر قدم بزنید. این بازار از دوشنبه تا شنبه پذیرای مشتریان و گردشگران می باشد و یکشنبه ها تعطیل است.
پایان روز اول


روز دوم:
استفاده از خط 1 تراموا و توقف در ایستگاه گلخانه (Gulhane)
09:00 الی 11:30 بازدید از کاخ توپکاپی که سایت میراث جهانی یونسکو نیز می باشد و بعد از آن 10 دقیقه پیاده روی به سمت باسیلیکا سیسترن. این کاخ چهارشنبه تا دوشنبه برای بازدید عموم باز می باشد. 
11:40 تا 12:40 از عجیب ترین جاذبه گردشگری استانبول که همان باسیلیکا سیسترن است، دیدن نمایید و بعد از آن به صرف نهار بپردازید و سپس با استفاده از قطارهای کابلی به سمت میدان تقسیم بروید. این جاذبه همه روزه پذیرای گردشگران است و هزینه ورودی آن 10 لیره می باشد. 
15:00 تا 15:30 را در مرکز گردهمایی های شهری و مشهورترین میدان شهر استانبول سپری کنید و بعد از دیدن این میدان زیبا به سمت خیابان استقلال پاده روی کنید.
15:30 الی 16:30 در خیابان استقلال قدم بزنید و از فروشگاه ها و مغازه های این خیابان معروف دیدن فرمایید و سپس با یک پیاده روی 15 دقیقه ای، خود را به برج گالاتا برسانید.
16:45 الی 17:45 می توانید همه روزه و با پرداخت 10 لیره در برج گالاتا استانبول، از نمای بی نظیر و بسیار خاص 360 درجه ای شهر در بالای برج، نهایت لذت را ببرید. بعد از آن 15 دقیقه پیاده روی به سمت پل گالاتا داشته باشید.
18:00 تا 19:00 را به بازدید از یکی از مهمترین مکان های توریستی ترکیه یعنی پل گالاتا بپردازید جهت اطلاع از قیمت تور استانبول پرواز ترکیش با مهرپرواز همراه باشید.
پایان روز دوم

برج گالاتا استانبول
روز سوم:
10:00 الی 11:00 به محله اسکودار بروید و تجربه فرهنگ آسیا در استانبول را داشته باشید. 
توسط کشتی از اوسکودار به سمت کاباتاس بروید و سپس پیاده به کاخ دولماباغچه بروید. طی این مسیر تا کاخ در کل 30 دقیقه به طول می انجامد.
11:30 الی 14:00 را به بازدید از کاخ دولماباغچه که یکی از بهترین و زیبا ترین و محسورکننده ترین کاخ های دنیاست مشغول باشید. پیاده به سمت ایستگاه تراموا رفته و خود را به ایستگاه امینونو برسانید، بعد از صرف نهار می توانید با طی پیاده روی کوتاهی به حمام سلیمانیه برسید. کاخ همه روزه به جز دوشنبه و پنجشنبه ها پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان می باشد و هزینه ورودی 20 لیره است.
16:00 تا 17:30 نیز به حمام سلیمانیه رفته و تجربه ای آرامش بخش و بسیار عالی را داشته باشید. حمام همه روزه با ورودی 35 لیره برای عموم باز می باشد.
جهت اطلاع از قیمت و رزرو تور استانبول پرواز معراج با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز در تماس باشید.

 

کاخ دولماباغچه استانبول



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 274
برچسب ها : تور استانبول پرواز ترکیش , تور استانبول پرواز معراج , تور استانبول پرواز قشم ایر , قیمت تور استانبول,

تاريخ : شنبه 25 اسفند 1397 | 16:46 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |

برج رادیو و تلویزیونی "چاملیجا" که قرار است به زودی در استانبول افتتاح شود، مناظری از دو قاره را در دو سوی شهر در اختیار شما خواهد گذاشت. برج رادیویی مدرن و با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا در استانبول در حال ساختن است که عکس های جدید از آن نشان می دهد که چه ساختمان منحصر به فرد و فوق العاده ای در حال شکل گیری است که در آینده حتما از دیدنی های استانبول نیز خواهد شد.
برج رادیو و تلویزیونی "چاملیجا" که طراحی گروه معماری "ملک آلتینیسیک" می باشد، قرار شده تا جای تعدادی از برج های مخابراتی قدیمی استانبول را بگیرد. این پروژه جدید در زمان شکل گیری و کامل شدن، عنوان بلندترین سازه شهر استانبول را به خود اختصاص خواهد داد. به غیر از اهداف ارتباطی، دیگر استفاده های عمومی نیز در این ساختمان وجود خواهد داشت. این برج زیبا و فوق العاده دارای محیط هایی برای نمایشگاه و یک سکو ویژه مشاهده دوطبقه ای خواهد داشت که بر فراز تنگه بسفر ، چشم اندازی شگفت انگیز و بی نظیر از دو سوی آسیا و اروپایی شهر استانبول را به بازدیدکنندگان تور استانبول پرواز ترکیش ارائه می دهد.

 



در دو سمت برج چاملیجا، آسانسورهای پانارومایی تعبیه خواهند شد که بینندگان و بازدیدکنندگان را تا ارتفاع 180متر از سطح زمین بالا می برند تا مناظری زیبا و عالی را فراهم کنند. روی زمین، و دورتادور پایه این ساختمان پارکی تعبیه خواهد شد و فضای پیاده روی و محیطی آرام و زیبا و همچنین فضای عمومی برای بازدیدکنندگان فراهم می شود که در آن کافه، رستوران و سالن اجتماعات و... نیز وجود دارد. 
این برج با ارتفاع 369 متر از سطح زمین به بازدیدکنندگان این شانس را می دهد تا زاویه دید بسیار خوب و عالی را از شهر استانبول زیر پایشان داشته باشند. این ساختمان با وجود طراحی فوق العاده اش، فکر ارائه نمایش نقاط مختلف استانبول به اشکال مختلف زیر سایه خود می باشد. معماری برج چاملیجا با ادغامی از ریاضی، جغرافی و زیبایی چشمان همه را به خود محصور خواهد کرد.
قرار شده است که این ساختمان به صورت رسمی در اواخر سال 2019 افتتاح شود و طبق آمار و اخبار به دست آمده از شرکتی که طراح آن است، در سال بیشتر از 4.5 میلیون نفر بازدید کننده خواهد داشت.
جهت رزرو تور استانبول پرواز معراج بفقط کافیست از طریق یکی از راه های ارتباطی با ما اقدام کرده تا همکاران ما راهنمایی های لازم را به شما بدهند.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 282
برچسب ها : تور استانبول پرواز ترکیش , تور استانبول پرواز معراج , تور استانبول پرواز قشم ایر , قیمت تور استانبول,

تاريخ : شنبه 25 اسفند 1397 | 16:24 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |

استانبول پر از اماکن گردشگری جذاب و توریستی است و از آنجایی که این شهر زیبا دارای تنوع زیستی گوناگونی هم هست، چندین باغ وحش زیبا نیز دارد که بازدید از آن ها به هر توریستی توصیه می شود. پس حتما در طول سفرتان به استانبول سری به این باغ وحش های بی نظیر در استانبول بزنید و این تنوع زیستی گوناگون را از نزدیک تماشا کنید. با مهرپرواز همراه باشید تا بهترین باغ وحش های استانبول را در سفر تور استانبول پرواز قشم ایر را  به شما معرفی کنیم.

دلفیناریوم استانبول

دلفین ها یکی از صمیمی ترین و دوست داشتنی ترین حیوانات روی زمین هستند و بازدید از آن ها ساعاتی فراموش نشدنی را برایتان به ارمغان می آورد. در دلفیناریوم استانبول علاوه بر دیدن این موجودات بامزه می توانید نمایش های جذاب حیوانات دیگر مثل سیل و یک وال سفید کوچک را نیز تماشا کنید.

آکواریوم امار

در آکواریوم اگار می توانید دنیای سحر آمیز زیر آب را کشف کنید. در این آکواریوم زیبا در استانبول می توانید انواع و اقسام موجودات دریایی از کروکودیل های ترسناک گرفته تا عجیب ترین و منحصر به فرد ترین ماهی های دنیا را تماش کنید. آکواریوم امار کارمندان مهربانی دارد که با خوشنودی تمام اطلاعات لازم را در مورد موجودات دریایی به شما ارائه می کنند. برای تماشای این آکواریوم زیبا و رزرو تور استانبول پرواز معراج با مهرپرواز همراه باشید.

پارک گربه های یکی از بامزه ترین باغ وحش های استانبول است، چراکه شما می توانید انواع و اقسام گربه ها را در آن تماشا کنید. پس اگر شما هم عاشق گربه های بامزه هستید، معطل نکنید و از پارک گربه های استانبول دیدن کنید. شما می توانید چند ساعت هیجان انگیز را با این موجودات بامزه پشمالو سپری کنید و عکس های به یاد ماندنی بگیرید. همچنین می توانید به آن ها غذا و آب بدهید. فقط سعی کنید که صبح ها از این مجموعه دیدن کنید، چراکه بعد از ظهرها بسیار شلوغ است و شاید نتوانید با گربه های زیبای این پارک بازی کنید.

آکواریوم تورکوا

آکواریوم تورکوا یکی از پر بازدیدترین و مشهورترین آکواریوم های استانبول است و خوبیش این است که در داخل یک مرکز خرید واقع شده است. به همین دلیل شما می توانید کل روز خود را در مرکز خرید بگذرانید، خرید خود را انجام دهید و بعد از باغ وحش تورکوا دیدن کنید و بعد یک غذای خوش طعم در یکی از رستوران های مرکز خرید را نوش جان کنید. تصورش را بکنید که وارد یک تونل بشوید، در حالی که انواع و اقسام کوسه ها و ماهی های رنگارنگ در اطرافتان شنا می کنند و به شما خوش آمد می گویند!

 

آکواریوم استانبول

بین همه باغ وحش ها و آکواریوم های ترکیه، آکواریوم استانبول بهترین است، چراکه انواع و اقسام حیوانات را در خود جای داده است. در مجموعه آکواریوم استانبول، جذاب ترین جایش محل نگهداری پنگوئن های بامزه است. به هیچ عنوان بازدید از آکواریوم استانبول را از دست ندهید، چراکه علاوه بر این پنگوئن های بازیگوش و جذاب، موجودات دریایی خارق العاده ای نیز در آن زندگی می کنند. همچنین می توانید از فروشگاه آکواریوم استانبول، برای عزیزانتان سوغاتی بخرید.

بازدید از آکواریوم ها و باغ وحش های استانبول یکی از بهترین تفریحاتی است که می توانید در استانبول داشته باشید و به طور حتم یکی از بهترین خاطرات زندگیتان خواهد شد. اگر شما هم قصد سفر به استانبول را دارید، با همکاران ما در مهرپرواز تماس بگیرید تا از قیمت تور استانبول پرواز ترکیش مطلع شوید.

 

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 277
برچسب ها : تور استانبول پرواز معراج , تور استانبول پرواز ترکیش , تور استانبول پرواز قشم ایر , قیمت تور استانبول,

تاريخ : چهارشنبه 22 اسفند 1397 | 17:12 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |

در سفر استانبول، از بناهای تاریخی، مناظر خیره کننده، موزه های گوناگون، سواحل زیبا این شهر نمی توان گذشت. با وجود شهرت این شهر پر توریست مناطقی نیز هستند که کمتر شناخته شده هستند. آژانس مسافرتی مهرپرواز شما را با آنها آشنا می کند.


هنرهای خیابانی قسمت آسیایی استانبول
در محله تاریخی Yeldeğirmen در کادیکوی استانبول هر سال فستیوال نقاشی دیواری برگزار می شود که دیوارهای خیابان این محله به بوم نقاشی تبدیل می شود که هنرمندان بر روی آثار هنری خلق می کنند.
زمانی که در این محله قدم بزنید تقریبا در بیشتر دیوارهای این شهر با نقاشیهای دیواری رنگارنگی رو به رو می شوید که هر کدام زیبایی منحصر به خود را دارد و شما را با هنر مردم محلی این منطقه آشنا می کند.این هنرهای خلاقانه و زیبا برای گردشگران هنر دوست تور استانبول پرواز معراج بسیار جالب و جذاب خواهد بود.


مسجد زیرزمینی سانجاکالار Sancaklar Mosque
یکی از مساجد استانبول که احتمالا نام آن را کمتر شنیده اید، مسجد زیر زمینی سانجاکالار است.مسجدی که در یک دشت وسیع و محلی به نام بویوک چکمجه در حومه شهر استانبول قرار دارد. 
معماری مسجد زیرزمینی سانجاکالار فوق مدرن و امروزی است و نشات گرفته از هنر معماری اسلامی و عثمانی است و شرکت معروف معماران امره آرولات کار طراحی و ساخت آن را بر عهده داشته است. نکته قابل توجه و جالب در معماری مسجد سانجاکالار این است که این مسجد گنبد ندارد و شکل و ظاهر منارهای آن شبیه دیگر مسجدها نیست که در تور استانبول زمستان 97 می توانید از آن دیدن کنید.

 


پارک سلطان احمد Sultan Ahmed Park
در بین اماکن توریستی استانبول، نام مسجد سلطان احمد را زیاد شنیده اید ولی به احتمال زیاد نام پارک سلطان احمد را تا حالا نشنیده اید. پارک زیبا و پر درختی که در میان دو مسجد مشهور سلطان احمد و ایاصوفیه قرار گرفته است.
این پارک دنج با حوضچه ای زیبا در شب با وجود آبنما و روشنایهای نورهای گوناگون جلوه زیبایی را به پارک بخشیده است. برای گردشگران تور استانبول تعطیلات کریسمس پارک سلطان احمد می تواند محلی باشد تا علاوه بر بازدید از دو جاذبه مشهور استانبول، در این پارک نفسی تازه کرده و از فضای دل انگیز آن لذت ببرنند.
در قسمت شمالی پارک یک ستون سفید مرمری قابل مشاهده است که قدمت آن به دوران رم بیزانس می رسد. علاوه بر آن در میدان هیپودروم Hippodrome که با نام میدان سلطان احمد هم از آن یاد می شود، یکی دیگر از آثار امپراطوری رومی ها قرار دارد که در آن دوران مسابقات اسب دوانی در آنجا برگزار می شده است. برای تماشا این پارک زیبا و رزرو تور استانبول پرواز ترکیش با مهرپرواز همراه باشید.


قلعه 7 حصار Yedikule Fortress 
قلعه 7 حصار یا یدیکوله Yedikule Fortress و یا قلعه رومی حصار در نزدیکی ساحل مرمره قرار دارد و یادگار دوران رم شرقی است. این قلعه متشکل از برج کوچک، سه برج اصلی و 13 برج نگهبانی است.این قلعه قدیمی با وجود ساختار محکم بسیار ظریف ساخته شده است.دیوارهای به جای مانده این دژ از منطقه محافظت می کند.
این قلعه بعد ها به معنای "قلعه ی واقع بر زمین رومی ها"، شناخته شد. در تور استانبول ژانویه 2019 می توانید علاوه بر تماشای این دژ تاریخی، در اطراف آن قدم زده و از فضای دیدنی آن منطقه لذت ببرید.

 

خانه لئون تروسکی Leon Trotsky
خانه لئون تروسکی Leon Trotsky (فرد انقلابی بلشویک و متفکر مارکسیست اهل کشور روسیه) که به نام عمارت یاناروس نیز نامیده می شود، خانه ای قدیمی با قدمتی 150 ساله است که توسط گیاهان و خزه احاطه شده است.این خانه از اماکن توریستی استانبول به شمار رفته و در جزیره بیوک آدا Büyükada و نزدیک استانبول قرار دارد.لئون تروسکی زمانی که از روسیه تبعید شده، در بین سالهای 1929 و 1933 در این خانه زندگی میکرد. قبل از شروع سفر خود از قیمت تور استانبول پرواز قشم ایر مطلع شوید.

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 283
برچسب ها : تور استانبول پرواز معراج , تور استانبول پرواز ترکیش , تور استانبول پرواز قشم ایر , قیمت تور استانبول,

تاريخ : چهارشنبه 22 اسفند 1397 | 16:48 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |

جالب است که بدانید فقط دو خیابان در دو دنیا وجود دارند که از این خیابان زیبای استانبولی برای خرید بهتر هستند! این خیابان شیک و جذاب در استانبول، خیابان بغداد است! با ما همراه باشید تا با این خیابان لوکس برای خرید در استانبول بیشتر آشنا شوید.


بیش از 500 فروشگاه در 16 خیابان لوکس خرید در کل جهان با هم به رقابت پرداختند. دوست دارید از نتیجه این رقابت نفس گیر که بهترین و لوکس ترین خیابان های خرید را در کل دنیا نشان می دهد اطلاع داشته باشید؟ 
بعد از بررسی های متوالی در این رقابت، خیابان رودیو درایو در بورلی هیلز رتبه اول، خیابان کال سرانو در مادرید رتبه دوم و در نهایت خیابان بغداد در استانبول رتبه سوم را کسب کردند. 
خیابان بغداد در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است و به عنوان یکی از سرزنده ترین خیابان های کل دنیا و نقاط دیدنی استانبول شناخته می شود. خیابان بغداد در یکی از لوکس ترین مناطق استانبول واقع شده است و بازدید از آن، تجربه متفاوتی از خرید را برای شما به ارمغان می آورد. خیابان بغداد یک خیابان یک طرفه پر از مراکز خرید فوق العاده جذاب، فروشگاه های بی نظیر و بوتیک های لوکس لباس است که در آن ها می توانید بهترین برندهای مشهور جهانی را پیدا کنید. قبل از شروع سفر و تجربه خرید جذاب از قیمت تور استانبول پرواز معراج مطلع شوید.

خیابان بغداد را به عنوان یک پاساژ بسیار بزرگ سرباز نیز می توانید تصور کنید!

بیشتر مغازه های خرده فروشی در همه روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل مثل یکشنبه بعد از ظهرها هم باز هستند. پس اگر قصد سفر به استانبول با تور استانبول پرواز ترکیش را دارید دوست دارید که بهترین خرید زندگیتان را تجربه کنید و یا حتی فقط قصد دارید که لباس های جدید با مدل های جدید روز دنیا را تماشا کنید، بازدید از خیابان بغداد برای شماست! 
در خیابان بغداد می توانید از بعضی از لوکس ترین و سرآمدترین فروشگاه های استانبول دیدن کنید و از آن ها لباس های زیبا با برندهای بسیار لوکس جهانی را خریداری کنید. البته بعضی از فروشگاه های خیابان بغداد لباس های قیمت مناسب تر نیز دارند. به هر حال حتما از فروشگاه هایی مثل بربری، دولچه اند گابانا، واکو و نیکد در خیابان بغداد دیدن کنید.

از طرفی راه رفتن در خیابان بغداد به خاطر پیاده روهای پهنی که دارد، برای پیاده روی با دوستانتان و یک گشت و گذار بعد از ظهری بسیار مناسب است. همچنین کافه ها و رستوران های بی نظیر خیابان بغداد، روزانه تعداد بسیار زیادی از توریستان را به خود جذب می کنند. شما هم می توانید یک فنجان قهوه ترک را در یکی از این کافه های بی نظیر میل کنید و سفرتان به استانبول را به یادماندنی تر از قبل کنید.

همچنین جالب است که بدانید جشن های فوق العاده جذابی در طول سال در خیابان بغداد برگزار می شود که سرزنده بودن این خیابان را بیش از پیش نشان می دهد. برای مثال جشن هایی مثل جشن جمهوری ترکیه، جشن برنده شدن تیم فوتبال فنرباغچه، کریسمس و ... نیز در خیابان بغداد با حضور عموم مردم ترکیه و توریستان آن برگزار می شود. اگر شما هم در زمان این جشن ها به استانبول سفر کردید، بازدید از خیابان بغداد و شرکت در جشن های باشکوه آن را از دست ندهید.
اگر شما هم قصد سفر به استانبول را دارید، با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید تا بهترین تورهای پرواز قشم ایر را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با مناسب ترین قیمت، بهترین تور استانبول مانند تور استانبول پرواز ترکیش را با بهترین گشت های شهری رزرو کنید.

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 249
برچسب ها : تور استانبول پرواز ترکیش ,تور استانبول پرواز معراج, تور استانبول پرواز قشم ایر , قیمت تور استانبول ,

تاريخ : سه شنبه 21 اسفند 1397 | 15:27 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |

استانبول شهری توریستی در ترکیه است که هر ساله بر تعداد توریستان آن افزوده می شود و به همین دلیل بر روی فستیوال ها و رویدادهای خاصی که برای توریستان جذاب باشد، به شدت سرمایه گذاری کرده است. در ادامه به شما 3 فستیوال موسیقی بسیار جذاب در استانبول را معرفی می کنیم که هر کدام در نوع خودشان بی نظیر هستند و شما هم به راحتی می توانید در آن ها شرکت کنید.

فستیوال موسیقی استانبول

قدیمی ترین و یکی از معتبرترین فستیوال های موسیقی در منطقه، فستیوال موسیقی استانبول است که اولین بار در سال 1973 توسط بنیاد هنر و فرهنگ استانبول برگزار شد. فستیوال موسیقی استانبول هرساله در روزهای 23 می تا 12 ژوئن برگزار می شود و میزبان تعداد زیادی ارکستر و همنوازان معتبر می باشد. معمولا رویدادهای موسیقی استانبول در اماکن دیدنی استانبول نظیر قصر توپکاپی و مرکز نمایش لطفی کردار برگزار می شود.
نوازندگان مشهوری مثل پیانیست معروف، یکوون سونوو و دیگر ستاره ها نظیر ارکستر سمفونی استانبول و برنده جایزه گرمی، دانیل تریفونوو در فستیوال موسیقی استانبول اجرا می کنند. البته هر ساله این موزیسین ها متفاوت هستند و بر اساس تم آن سال انتخاب می شوند. برای مثال سال گذشته که تم فستیوال موسیقی استانبول، تقابل فرهنگی بود، تمام اجراها، مباحثات و حتی جوایز بر اساس این تم انتخاب شده بود و هنرمندان نیز بر اساس تم جشنواره از سراسر جهان انتخاب شده بودند. برای تماشای این فستیوال، از قیمت تور استانبول پرواز ترکیش مطلع شوید.



فستیول بین المللی جاز استانبول


فستیوال بین المللی جاز استانبول برنامه ریزی مشابهی با فستیوال موسیقی استانبول دارد و با همان کیفیت و با همان نوع برنامه ریزی برگزار می شود. فستیوال بین المللی جاز استانبول در گذشته میزبان موزیسین های بین المللی نظیر میلس دیویس، استان گتز، مسیو اتک و بیورک بوده است. علی رغم نامش، این فستیوال فقط مختص به موسیقی های جاز نیست، بلکه موزیسین های مختلف موسیقی هایی به سبک راک، بلوز، پاپ و موزیک جامائیکایی برگزار می کنند. فستیوال بین المللی جاز استانبول هر ساله از 26 ژوئن تا 17 جولای برگزار می شود. شما هم می توانید با خرید تور استانبول پرواز قشم ایر در فستیوال بین المللی جاز استانبول شرکت کنید و به موسیقی های هیجان انگیز و جذاب در سبک های مختلف بین المللی گوش دهید و لحظاتی مفرح را همراه با توریستان مختلف از سراسر جهان سپری کنید.


فستیوال جاز آکبانک استانبول

فستیوال جاز آکبانک یکی از مشهورترین فستیوال های ترکیه است و برای دوستداران موسیقی جاز بسیار جذاب است. فستیوال جاز آکبانک استایل های مختلف جاز را اجرا می کنند. فستیوال جاز آکبانک نه تنها موزیسین های مشهور جاز دنیا را به خود جذب می کند، بلکه نام های جدید و هنرمندان جدید را به دنیای موسیقی معرفی می کند. فستیوال جاز آکبانک در ماه اکتبر برگزار می شود و تعداد زیادی اجرا، کارگاه آموزشی و جلسات مباحثه برای دوستداران موسیقی ترتیب می دهدو رویدادها در مناطق مختلفی نظیر دانشگاه ها و مرکز آکبانک سانات در استانبول برگزار می شود. اگر شما هم دوستدار دنیای موسیقی جاز هستید، شرکت در این جلسات و کارگاه های آموزشی برایتان دنیایی از تجربه و احساسات خوب را به ارمغان خواهد آورد.اگر شما هم دوست دارید که هیجان و انرژی را در این فستیوال های مفرح موسیقی استانبول با تمام وجود احساس کنید، کافیست که از قیمت استانبول پرواز معراج مطلع شوید و یکی از به یادماندنی ترین سفرهای زندگیتان را تجربه کنید.

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 311
برچسب ها : تور استانبول پرواز ترکیش , تور استانبول پرواز قشم ایر , تور استانبول پرواز معراج, قیمت تور استانبول,

تاريخ : دوشنبه 20 اسفند 1397 | 17:24 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |

اگر برای سفر شهر محبوب و پر آوازه استانبول را انتخاب کردید و قصد اقامت در یک هتل 5 ستاره لوکس با امکانات عالی را دارید آژانس مسافرتی مهر پرواز به شما این هتلهای لوکس استانبول را معرفی می کند.


هتل گرند جواهر استانبول


هتل گرند جواهر استانبول Grand Cevahir Hotel Convention Center یک هتل 5 ستاره است که به مسافران خود خدمات خیلی خوبی ارائه می دهد. این هتل در منطقه شیشلی و 3.8 کیلومتری میدان تقسیم قرار دارد. فرودگاه آتاتورک نیز 10 دقیقه با خودرو تا هتل فاصله دارد. این هتل دارای 323 اتاق است که شامل اتاقهای استاندارد 30 متری، کینگ سوئیت، اتاق ویژه معلولین و سوئیت های 45 متری بسیار لاکچری است که همگی دارای تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت ؛ اینترنت وای فای ، حمام، تلفن، کاناپه های شیک و سشوار می باشند.
صبحانه این هتل به صورت بوفه بوده و رستورانهای هتل گرند جواهر با منوی غذاهای ترکی و مدیترانه ای با تنوع زیاد و کیفت خوب آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول پرواز معراج میباشند. برای ورزش نیز از خدماتی همچون استخر سرپوشیده و روباز، جکوزی، سونا، حمام بخار، خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی هتل می توانید بهره مند شوید.فضای سبز، سالن آرایش،خشکشویی و اتوشویی ؛صندوق امانات ؛حمام ترکی، پرستار کودک و.. از دیگر امکانات هتل گراند جواهیر استانبول می باشند.


هتل گرند حیات استانبول


هتل لوکس گراند حیات استانبول Grand Hyatt Istanbul در مرکز شهر استانبول و نزدیکی میدان تقسیم قرار دارد و جزو هتل های تور استانبول هتل 5 ستاره میدان تقیسم می باشد. این هتل مجلل پنج ستاره 360 اتاق دارد که دارای اینترنت بی سیم رایگان،حمام و سرویس بهداشتی، تلویزیون ال سی دی و میز کار ، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار،یخچال و گاوصندوق تهویه‌ی مطبوع مرکزی می باشند.از امکاناتی همچون حمام ترکی، ماساژ، اسکراب و خدمات مراقبتی، کلاس های یوگا و پیلاتس، زمین تنیس و استخر روباز هتل گراند حیات نیز می توانید بهره مند شوید.

مسافران تور ارزان استانبول می توانند در رستورانهای این هتل غذا های محلی ترکیه ای و مدیترانه ای را میل کنند و لذت ببریند و همچنین در کافه هتل چای و قهوه بنوشند و یا دسر و باقلوا و شیرینیهای خوشمزه را امتحان کنند.از دیگر امکانات هتل گراند حیات استانبول می توان به حمل و نقل فرودگاهی، پارکینگ،اینترنت بی سیم رایگان،اتاق کنفراس،خدمات پزشکی، اتاق بازی کودک، خشک‌شویی و سرو غذا در اتاق می توان اشاره کرد. فرودگاه آتاتورک نیز 20 کیلومتر با هتل فاصله دارد.


هتل مارمارا تکسیم استانبول


هتل مارمارا تکسیم The Marmara Taksim که جزو هتلهای 5 ستاره این شهر است، در میدان تقسیم قرار دارد. اتاق های لوکس این هتل 5 ستاره 388 عدد است و داخل هر اتاق تلویزیون کابلی، اینترنت بیسیم رایگان، کمد لباس، میز تحریر، سشوار، حمام اختصاصی، تلویزیون و همچنین نمای شگفت انگیز مشرف به تنگه ی بسفر وجود دارد.
مسافران هتل می توانند در باشگاه ورزشی از امکاناتی همچون انواع دستگاه های مدرن هوازی، دستگاه های قدرتی و کششی ،کلاسهای یوگا،پیلاتس، استخر روباز و مرکز آبگرم نیز بهره مند شوند.رستورانهای هتل مارمارا تکسیم با انواع غذاهای محلی آنتاتولی با تنوع زیاد در سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرای مسافران خود می باشد. در کافه هتل نیز انواع شکلات های خانگی، کلوچه، کیک، شیرینی و باقوا سرو می شود. فرودگاه آتاتورک نیز حدود 21 کیلومتر با هتل فاصله دارد.برخی جاذبه های توریستی استانبول نیز در نزدیکی هتل قرار دارند. برای اطلاع از قیمت تور استانیول پرواز قشم ایر با مهرپرواز همراه باشید.

 


هتل آکگون بیازیت استانبول

هتل آکگون بیازیت استانبول Akgun Beyazit Hotel Istanbul جزو هتلهای 5 ستاره این شهر به شمار می رود. این هتل 263 اتاق لوکس ، 2 اتاق لوکس برای معلولان، 10 سوئیت و 1 مجموعه ریاست جمهوری دارد که مجموع آن به 276 اتاق می رسد. این هتل مجلل در منطقه فاتح شهر استانبول واقع شده است. میدان تقسیم با تاکسی 10 دقیقه تا هتل فاصله دارد.اتاق های هتل آکگون بیازیت دارای دمپایی، حمام ، تلویزیون ال سی دی ، تلفن مستقیم، سشوار، مینی‌بار و سیستم تهویه مطبوع می باشند.

از دیگر امکانات هتل می توان روم سرویس 24 ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام، سشوار ، صندوق امانات ، اینترنت پر سرعت رایگان را برشمارد.برای مسافران هتل امکان استفاده از استخر هتل، باشگاه بدنسازی ، حمام ترکی و اتاق ماساژ نیز فراهم است. غذاهای سنتی ترکی و بین الملی با طعم و کیفت خوب را در رستوران هتل می توانید امتحان کنید. کافه های هتل نیز با انواع نوشیدنی‌های محلی و غیرالکلی و چای و قهوه میزبان مسافران هتل می باشد.( قبل از شروع سفر تور استانبول پرواز ترکیش را رزرو کنید.)

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 285
برچسب ها : تور استانبول پرواز ترکیش , تور استانبول پرواز قشم ایر , تور استانبول پرواز معراج, قیمت تور استانبول,

تاريخ : دوشنبه 20 اسفند 1397 | 16:43 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |

هتل 5 ستاره لایف مجیک جاکاراندا در منطقه گوندوگدو در آنتالیا واقع شده است و برای تفریح و استراحت شما یک ساحل اختصاصی و تمیز را مهیا کرده است.از طرفی این هتل 5 ستاره در آنتالیا با یک استخر سربسته و 5 استخر مجهز در فضای باز و همچنین پارک آبی جذابش به یکی از بهترین هتل های آنتالیا تبدیل شده است. البته امکانات رفاهی این هتل زیبا بسیار بیشتر از این حرف هاست و شما با اقامت در هتل لایف مجیک جاکاراندا در هر لحظه سرگرم خواهید بود و یک تعطیلات شیرین را به معنای واقعی کلمه تجربه خواهید کرد. اهیجان انگیز است! نه؟ با ما همراه باشید تا بیشتر با هتل لایف مجیک جاکاراندا آنتالیا آشنا شوید تا بدانید که با سفر با خرید تور آنتالیا پرواز پگاسوس قرار است که در چه هتل جذابی اقامت داشته باشید و چه روزها و شب های فوق العاده ای را در این هتل مجلل تجربه کنید.


اتاق های هتل لایف مجیک جاکاراندا یک فضای نشیمن با یک تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای را در خود جای داده اند. بعضی از اتاق های هتل لایف مجیک جاکاراندا تراس نیز دارند و بقیه اتاق ها نیز چشم انداز جالب توجهی به استخر مجموعه دارند.در مورد غذا نیز باید بگوییم که شما با اقامت در هتل لایف مجیک جاکاراندا می توانید هر روز غذاهای لذیذ و خوشمزه میل کنید. هتل لایف مجیک جاکاراندا صبح ها برایتان یک صبحانه بی نظیر به صورت سلف سرویس سرو می کند و ناهارها و شام ها می توانید بهترین غذاهای ایتالیایی، آسیایی و همچنین غذاهای دریایی را در رستوران هتل لایف مجیک جاکاراندا میل کنید. با همراهی با رزرو تور آنتالیا پرواز ترکیش مهر پرواز می توانید وعده های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده را به صورت رایگان میل کنید و از طعم لذیذ آن ها لذت ببرید. انتخاب های شما در رستوران هتل لایف مجیک جاکاراندا بسیار متعدد است و شما در طول روز بارها با چشیدن طعم های مختلف سورپرایز خواهید شد. از صبحانه گرفته تا وعده ناهار و شام، پیتزاهای خوشمزه گرفته تا غذاهای میان وعده مثل سیب زمینی سرخ کرده، پنکیک، بستنی و نوشیدنی های بی نظیر همه به رایگان در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

 


بعد از غذا نیز می توانید از امکانات تفریحی دیگر هتل استفاده کنید و همراه با همراهان خود با دیگر توریستان در 6 زمین تنیس آن بازی کنید و یا ورزش های دیگر مثل تنیس روی میز یا دارت را امتحان کنید. همچنین می توانید در پارک آبی هتل لایف مجیک جاکارندا ساعاتی را با شور و نشاط بی حد و حصر سپری کنید و یا در استخر یا سونای این هتل ریلکس کنید. اگر هم اهل ورزش هستید، می توانید در باشگاه ورزشی هتل لایف مجیک جاکاراندا ورزش روزانه تان را انجام دهید. استخرهای هتل لایف مجیک جاکاراندا به همراه سرسره های آبی متنوع پارک آبی آن حتما برایتان جالب خواهد بود و ساعت ها شما را سرگرم خواهند کرد.
هتل لایف مجیک جاکاراندا در مجموع 774 اتاق خواب دارد و اتاق های دلباز آن همگی بسیار تمیز هستند و طراحی داخلی آن ها نیز بسیار شیک و جذاب است و از هر نظر اقامتی لوکس و سرشار از آرامش و آسایش را برای شما در تور آنتالیا پرواز ترکیش رقم می زنند. 

خدمه هتل لایف مجیک جاکاراندا نیز با مهارت کامل به شما سرویس های لازم را می دهند و به گونه ای با شما رفتار می کنند که گویی شما تنها مهمان اختصاصی هتل هستید و توجه کامل به شما نشان خواهند داد که این مسئله نیز محبوبیت هتل لایف مجیک جاکاراندا را بین توریستان افزایش داده است و آن را به یکی از بهترین هتل های آنتالیا تبدیل کرده است.استخرهای هتل لایف مجیک جاکاراندا نیز غریق نجات های با مسئولیتی دارد و این اطمینان را برایتان فراهم می کند که با آرامش کامل بدون ترس و واهمه در آب های تمیز آن ها شنا کنید و حتی اگر قرار است که خانوادگی به آنتالیا سفر کنید، بدون دغدغه به کودکانتان اجازه دهید که در استخر بازی کنند و نگران امنیت آن ها نباشید.


به طور کلی می توان گفت که هتل لایف مجیک جاکاراندا همه امکانات تفریحی و انواع خدمات رفاهی را در اختیار مهمانانش قرار می دهد تا آرامش شما را در زمان اقامتتان در آنتالیا تضمین کند و از هیچ کوششی برای شاد و خشنود کردن شما فروگذار نمی کند.آژانس مسافرتی مهر پرواز نیز با تور آنتالیا که برای شما برنامه ریزی کرده است، هتل لایف مجیک جاکاراندا را گارانتی کرده است و این اطمینان را به شما می دهد که تور آنتالیا نوروز 98 با بهترین کیفیت برای شما اجرا شود.اگر شما هم دوست دارید که در این هتل بی نظیر در آنتالیا اقامت داشته باشید،می توانید با دریافت قیمت تور آنتالیا پرواز قشم ایر در هتل لایف مجیک جاکاراندا مهر پرواز را رزرو کنید و بهترین سفر زندگیتان را به مقصد آنتالیا تجربه کنید.

 

 

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 278
برچسب ها : تور آنتالیا پرواز ترکیش,تور آنتالیا پرواز قشم ایر,تور آنتالیا پرواز اطلس گلوبال,تور آنتالیا پرواز پگاسوس, تور آنتالیا پرواز سان اکسپرس,

تاريخ : دوشنبه 20 اسفند 1397 | 15:29 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |

جاذبه های گردشگری هانگزو بسیار متنوع هستند و زمان زیادی برای بازدید از همه اماکن دیدنی هانگزو نیاز دارید.برای مثال تنها بازدید کامل از دریاچه غربی هانگزو به یک روز کامل زمان نیاز دارد. اما اگر شما هم برای سفر به هانگزو محدودیت زمانی دارید یا می خواهید از تور ترکیبی چین استفاده کنید، این راهنمای سفر 24 ساعته به هانگزو را مطالعه کنید تا بتوانید به بهترین شکل سفر خود به هانگزو را برنامه ریزی کنید و از هر لحظه از اقامتتان در این شهر زیبا و جادویی استفاده کنید. این برنامه سفر 24 ساعته به هانگزو به گونه ای برنامه ریزی شده است که بتوانید از بهترین جاذبه های گردشگری هانگزو که همه آن ها در حوالی دریاچه غربی واقع شده اند، دیدن کنید. با ما همراه باشید.

هانگزو

صبح  در هانگزو
بهتر است که روز خود را با دویدن یا دوچرخه سواری دور تا دور دریاچه غربی آغاز کنید. هوای دریاچه غربی هانگزو بسیار تازه است و صبح زود نیز مسیرهای پیاده روی آن به نسبت دیگر ساعات روز خلوت تر است. بعد از دوچرخه سواری و گرفتن یک عالمه انرژی مثبت می توانید یک تاکسی بگیرید و به تفرجگاه لوکس آمان فایون بروید. این تفرجگاه در میان یک دهکده قدیمی ساخته شده است و کنار معبد لینگ یین واقع شده است. اگر بتوانید خودتان را زودتر از ساعت 8 صبح به این منطقه برسید، می توانید راهب ها را در حال برگشت از معبد بعد از عبادت صبحگاهی ببینید.در تفرجگاه هم می توانید بهترین صبحانه چینی را در رستوران استیم هاوس (رستوران خانه بخار) میل کنید و انرژی گشت و گذار روز پیش رویتان را تامین کنید. کوفته ها و نودل های بخارپز این رستوران بسیار لذیذ هستند و از مواد اولیه بسیار تازه ای برای درست کردن آن ها استفاده شده است. می توانید یک فنجان چای یا قهوه نیز در کنار صبحانه خود سفارش دهید. به شما توصیه می کنیم که صبحانه تان را در فضای باز مجموعه با نوای دلنشین پرندگان و صدای شرشر نهر نزدیک به رستوران میل کنید. بعد از صبحانه هم می توانید وارد محدوده معبد در آمان فایون بشوید و گوشه کنار آن را کشف کنید و نقش و نگار شخصیت های بودا را بر روی دیواره های آن تماشا کنید. سعی کنید هرچه زودتر در صف فروش بلیط بایستید تا بتوانید زودتر بلیط معبد لینگ یین را خریداری کنید و از این معبد زیبا که یکی از قدیمی ترین معابد چینی است، دیدن کنید.

هانگزو

قبل از ظهر در هانگزو
بعد از بازدید از معبد لینگ یین می توانید به خیابان هفانگ بروید و از فروشگاه های آن دیدن کنید و در صورت تمایل سوغاتی بخرید. همچنین می توانید به داروخانه هوکینگ یوتانگ بروید و اطلاعات جالبی در مورد داروهای سنتی چینی دریافت کنید. همچنین می توانید کمی چای گیاهی تست کنید و داروهای مورد نظرتان را از این داروخانه باستانی تهیه کنید می توانید به فروشگاه جوئش آرت بروید و با انواع چای های چینی آشنا شوید. آخرین توقف شما قبل از ناهار هم می تواند موزه هنر چینی در نزدیکی همین منطقه باشد. موزه هنر چینی با معماری جذابش و کلکسیون بی نظیر داخلش به یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری چین در هانگزو تبدیل شده است و در صورت تمایل می توانید از آن بازدید داشته باشید.

هانگزو

ظهر در هانگزو
برای اینکه بیشتر با فرهنگ نوشیدن چای چینی آشنا شوید، به دهکده لونگ جینگ بروید و یک ناهار لذیذ در  رستوران لانگ جینگ مانور میل کنید. در این رستوران می توانید بهترین غذاهای هانگزو را در یک فضای بسیار جذاب میل کنید. این رستوران توسط مزارع چای و باغ های چینی احاطه شده است و به قدری زیباست که حتما باید از آن ها در زمان اقامت خود در هانگزو و تور ارزان قیمت چین دیدن کنید. به شما توصیه می کنیم که غذاهای مشهوری مثل هونگ شائو رو (گوشت، کلم بروکلی و سیر) را سفارش دهید. همچنین می توانید بعد از ناهارتان یک چای خوش طعم در این رستوران میل کنید و به تماشای چشم انداز بی نظیر اطراف رستوران بنشینید و ساعتی را با آرامش کامل سپری کنید.

هانگزو

بعد از ظهر
به بخش جنوبی دریاچه غربی بروید تا بتوانید از معبد لیفنگ دیدن کنید. قدمت این معبد 5 طبقه ای به سال 975 میلادی باز می گردد.این معبد یکی از جاذبه های گردشگری هانگزو است که مارکو پولو در طول سفرش به هانگزو از آن بازدید کرده است و از دیدن آن شگفت زده شده است.جالب است که بدانید مارکوپولو از هانگزو به عنوان باشکوه ترین شهر جهان یاد کرده است.
بعد از بازدید از این معبد زیبا قبل از غروب آفتاب به دریاچه برگردید تا بتوانید سوار آخرین قایق های دریاچه بشوید و به تماشای تغییر رنگ آسمان به رنگ های صورتی، نارنجی و قرمز در زمان غروب آفتاب بنشیند.حتی ممکن است که در این زمان بتوانید چند عروس و داماد چینی را در حال عکس گرفتن در کنار دریاچه ببینید که تجربه جالبی برایتان خواهد بود.

هانگزو

غروب در هانگزو
حواستان باشد که از قبل بلیط خود را برای اجرای موسیقی ژانگ ییمو در دریاچه غربی رزرو کنید. در این اجرا صدها مجری برنامه اجرا می کنند. این برنامه مهیج و جذاب می تواند پایانی هیجان انگیزی به اقامتتان در هانگزو بدهد. اگر هم بعد از تماشای این برنامه هنوز انرژی داشتید و آماده خواب نبودید، می توانید به کافه جی زد بروید و شب خود را با شنیدن موزیک های زنده به سبک جاز بگذرانید و 24 ساعت کامل را در هانگزو به خوشی سپری کنید.آژانس مسافرتی مهر پرواز بهترین تورهای چین را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما برنامه ریزی کرده است. برای رزرو تور ارزان هانگزو و تور ترکیبی چین با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز در تماس باشید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 270
برچسب ها : چین, هانگزو, تور هانگزو, جاذبه های گردشگری هانگزو, با شکوه ترین شهر جهان,

تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 | 19:03 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |

اماکن گردشگری پکن
حقیقتی که وجود دارد این است که اگر به چین سفر کنید و از شهر زیبای پکن بازدید نکنید، باخت بزرگی را متحمل شده اید! پکن سومین شهر مشهور جهان است و حدود 21 میلیون جمعیت دارد.
مقدمه ای از تاریخ جذاب پکن
تاریخ پکن به سه هزار سال قبل باز می گردد و در طول هزاران سال به عنوان مرکز فرهنگی و اقتصادی چینمحسوب می شده است. اگر شما هم دوست دارید که سر از تاریخ بی نظیر پکن در بیاورید و جهان باستانی را در کنار جهان جدید به صورت همزمان ببینید، حتما سفر به پکن با تور ارزان چین را در برنامه زندگیتان قرار دهید. جاذبه های گردشگری پکن بسیار متنوع هستند و از آسمان خراش های مدرنش تا معابد مذهبی باستانیش برای همه توریستان جذابیت های منحصر به فردی دارد. از همه مهمتر این که دیوار بزرگ چین در پکن واقع شده است. اگر می خواهید که بیشتر با جاذبه های گردشگری پکن آشنا شوید، با ما همراه باشید.
شهر ممنوعه پکن
پکن در اطراف شهر ممنوعه یا قصر سلطنتی ساخته شده است و در واقع شهر ممنوعه در قلب پکن واقع شده است. این قصر که قدمت آن به قرن 13 باز می گردد، به طرز غیر قابل باوری جذاب و حیرت انگیز است. شهر ممنوعه توسط یک خندق بزرگ از شهر پکن جدا شده است و دیواری به ارتفاع 10 متر دور تا دور آن کشیده شده است. در لحظه ورود به شهر ممنوعه احساس خواهید کرد که به کل وارد یک جهان دیگر شده اید و بازدید از آن یکی از تجربه هاییست که تا عمر دارید، فراموشش نخواهید کرد!

شهر ممنوعه پکن

میدان تیانانمن پکن
این فضای عمومی به شکلی ساخته شده است که یک میلیون نفر را در خود جای می دهد و بزرگی آن میخکوبتان خواهد کرد. میدان تیانانمن درست کنار شهر ممنوعه واقع شده است و یکی دیگر از جاذبه های گردشگری چین به شمار می آید. جالب است که بدانید خیلی از رویدادهای مهم پکن در این میدان زیبا برگزار می شوند. بعضی از اماکن دیدنی پکن نظیر دروازه تیانانمن و موزه انقلاب چین در میدان تیانانمن واقع شده است و حتما باید از آن ها بازدید کنید.

میدان تیانانمن پکن

پارک بی های پکن
پارک بی های یکی از قدیمی ترین باغ های عمومی پکن است و قدم زدن در آن برایتان فرصتی فراهم می کند تا از شلوغی ها و همهمه های شهر پکن فاصله بگیرید و از آرامش فضای آن لذت ببرید. حتما به بالای ساختمان مرکزی آن بروید تا بتوانید چشم انداز شهر ممنوعه را از بالا تماشا کنید. به شما توصیه می کنیم که حتما از قلعه پارک بی های که قدمت آن به قرن 13 باز می گردد و پاگودای سفید قرن 17 آن نیز بازدید کنید.

پارک بی های پکن

معبد بهشت پکن
قدمت مجموعه جذاب معبد بهشت پکن به قرن 15 باز می گردد و در آن معابد بسیار زیبایی واقع شده است. جاذبه گردشگری اصلی معبد بهشت پکن، معبد مرکزی آن است که رنگ ها، تزئنات و آثار هنری آسیایی آن توجه همگان را به خود جلب می کند.
یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری پکن در معبد بهشت پکن، دیوار اکو است که بازدید از آن متحیرتان خواهد کرد! اما چگونه؟ جالب است که بدانید با زمزمه کردن آرام در کنار دیوار اکو، می توانید صدای خود را به گوش فردی در آن طرف دیوار برسانید! جالب است! نه؟ شما هم می توانید با سفر به پکن این دیوار شگفت انگیز را از نزدیک ببینید. از طرفی باغ های اطراف معابد بسیار سرسبز و زیبا هستند و می توانید ساعت ها در آن ها قدم بزنید و از طبیعت بی نظیر آن ها استفاده کنید.

معبد بهشت پکن

معبد لاما پکن
معبد لاما که قدمت آن به سال 1694 باز می گردد، به خوبی حفظ شده است و دیدن معماری جذابش شگفت زده تان می کند. هر قسمت از ساختمان معبد لاما به زیبایی با رنگ های متنوع و دیزاین های چینی تزئین شده است.علاوه بر این، در داخل معبد لاما مجسمه های طلایی و زیارتگاه هایی مربوط به آیین بودا وجود دارد که حتما برایتان جذاب خواهند بود. جالب است که بدانید معابد بسیار زیادی در پکن وجود دارد که جزء بهترین جاذبه های گردشگری پکن محسوب می شوند. اما اگر زمان اقامتتان در پکن محدود است و فقط می خواهید که از یکی از آن ها بازدید داشته باشید، آن معبد بدون شک باید معبد لاما باشد.

معبد لاما پکن

موزه پایتخت پکن
اگر می خواهید که بیشتر با تاریخ پایتخت چین آشنا شوید، بهتر است که بازدید از موزه پایتخت پکن را در برنامه سفری خود قرار دهید و کلکسیون ارزشمند آن را از نزدیک ببینید. شما به راحتی می توایند ساعت ها در نمایشگاه های متنوع و اتاق های زیبای موزه پایتخت پکن گشت و گذار کنید و از آثار هنری چینی آن بازدید کنید.

موزه پایتخت پکن

باغ وحش پکن
یکی دیگر از اماکن توریستی پکن که احتمالا از بازدید آن خشنود و راضی خواهید بود، باغ وحش پکن است. پیشنهاد ما به شما این است که زمانی از اقامتتان در پکن را به بازدید از باغ وحش پکن اختصاص دهید، علی الخصوص اگر تا به حال پانداها را از نزدیک ندیده اید! 
باغ وحش پکن در 220 هکتار ساخته شده است و یکی از قدیمی ترین باغ وحش های چین به شمار می آید و بیش از 15،000 حیوان از 1،000 گونه مختلف در آن زندگی می کنند. این باغ وحش در پکن به قدری جذاب است که به راحتی می توانید یک روز کامل را در آن سپری کنید و از دیدن حیوانات بامزه آن شگفت زده شوید. گذشته از حیوانات جذابش هم یک آکواریوم و یک پارک زیبا نیز در مجموعه باغ وحش پکن وجود دارد که جذابیت آن را دوچندان کرده اند.

باغ وحش پکن

دیوار بزرگ موتیانیو (بخشی از دیوار بزرگ چین) پکن
سفر به پکن بدون بازدید از قسمتی از دیوار بزرگ چین کامل نمی شود. بخش موتیانیو یکی از بهترین بخش های دیوار بزرگ چین است که هم خلوت تر است و هم بهتر از آن محافظت شده است. اگر شما هم دوست دارید که عکس های یادگاری در کنار دیوار بزرگ چین بگیرید، بدون اینکه صدها توریست دیگر نیز در عکستان بیفتند، بهتر است که از دیوار بزرگ موتیانیو دیدن کنید. این قسمت از دیوار بزرگ چین در مجموع 23 برج دیدبانی دارد و بازدید از آن ها حتما برایتان جالب خواهد بود.

 دیوار بزرگ چین

کاخ تابستانی پکن
کاخ تابستانی پکن در قرن 18 ساخته شده است و در شمال غربی شهر ممنوعه واقع شده است. در گذشته کاخ تابستانی پکن محل اقامت امپراتوری بوده است، اما امروزه به یک پارک عمومی و یکی از مهمترین اماکن توریستی پکن تبدیل شده است. در مجموعه کاخ تابستانی پکن اماکن دیدنی متعددی وجود دارد که می توانید از آن ها بازدید کنید و به دنیای گذشتگان قدم بگذارید.  
اگر شما هم قصد سفر به پکن را دارید، برای رزرو یک تور چین نوروز 98 با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید تا بتوانید با کم ترین قیمت و بهترین کیفیت به چین سفر کنید. 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 288
برچسب ها : چین, پکن, تور پکن, جاذبه های گردشگری پکن, جاذبه های توریستی پکن,

تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 | 18:58 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |

رستوران های گوانجو بسیار متنوع هستند و بعضی از آن ها غذاهای محلی چینی سرو می کنند و بعضی دیگر بهترین غذاهای بین المللی را برای توریستان طبخ می کنند. ما در ادامه لیستی از بهترین رستوران های گوانجو را برایتان تدوین کرده ایم. چه به دنبال رستوران های لاکچری گوانجو باشید و چه بخواهید که با قیمت متوسط و نه چندان بالا غذایتان را در گوانجو میل کنید در هر دو صورت این لیست به کارتان می آید. این مقاله را تا پایان بخوانید تا ببینید چه پیشنهاداتی برایتان داریم!

رستوران های گوانجو

رستوران د کیچن تیبل (درجه گرانی 3 از 3)
این رستوران انواع غذاهای اروپایی، آسیایی و گیاهی را سرو می کند و داخل هتل دبلیو گوانجو واقع شده است. این رستوران یکی از بهترین رستوران های گوانجو به شمار می آید و به خاطر غذاهای چینی بی نظیرش بسیار مشهور شده است. رفتن به این رستوران برای کسانی که دوست دارند غذاهای سنتی مثل اردک کبابی، غذای دریایی تازه یا دسرهای خوشمزه را امتحان کنند، مناسب است. 

رستوران های گوانجو

رستوران ترکیه ای چای هانا (درجه گرانی 1 از 3)
رستوران ترکیه ای چای هانا با محیط صمیمی و غذاهای بی نظیرش به یکی از بهترین رستوران های گوانجو تبدیل شده است. اکثر توریستان به خاطر شاورمای لذیذش، خدمه مهمان نواز و صمیمش و همچنین به خاطر قیمت های ارزانش به این رستوران مراجعه می کنند. اگر شما هم دوست داشتید که در تور گوانجو کمی با دوستان و همراهانتان ریلکس کنید و غذاهای خوشمزه میل کنید، این رستوران گزینه مناسبی برایتان به شمار می آید.

رستوران های گوانجو

رستوران انزو اند مکس (درجه گرانی 1 از 3)
اگر در گوانجو خواستید که یک صبح پر انرژی را آغاز کنید و نیاز به یک صبحانه مفصل خوشمزه داشتید، حتما به رستوران انزو اند مکس به عنوان یکی از بهترین رستوران های گوانجو بروید. این رستوران برای صبحانه کرپ ها خوش طعم فرانسوی را سرو می کند و به محض این که یک تکه از آن را در دهانتان بگذارید، عاشق طعم آن می شوید و احتمالا هر روز برای خوردن این کرپ ها به این رستوران خوب گوانجو مراجعه کنید! به شما توصیه می کنیم که در این رستوران یک کرپ با یک فنجان قهوه اسپرسو سفارش دهید و انرژی لازم برای گشت و گذار در گوانجو و بازدید از جاذبه های گردشگری چین را کسب کنید.

رستوران های گوانجو

رستوران تایگر پراون (درجه گرانی 2 از 3)
تایگر پراون نیز یکی از بهترین رستوران های گوانجو محسوب می شود و غذاهای ویتنامی را سرو می کند. این رستوران به قدری در گوانجو پر طرفدار است که دیدن صف بلندبالایی از افراد در خارج از رستوران که منتظر خالی شدن یکی از میزهای رستوران هستند، اصلا صحنه عجیبی نیست! اما اگر دوست ندارید که خیلی معطل شوید، بهتر است که از قبل میزتان را در رستوران تایگر پراون رزرو کنید. این رستوران انواع غذاهای دریایی، آسیایی، ویتنامی و گیاهی را سرو می کند، اما در گوانجو بیشتر به خاطر غذاهای دریاییش مشهور شده است. به هر حال خوردن غذا در رستوران تایگر پروان باید جزء لیست تفریحاتتان در گوانجو باشد!

رستوران های گوانجو

رستوران فرانسوی اورینت اکسپرس
جالب است که بدانید پیدا کردن یک استیک هاوس خوب و خوردن یک اسیتک خوشمزه در چین کار سختی به نظر می رسد. اما رستوران فرانسوی اورینت اکسپرس ثابت کرده است که نه تنها یکی از بهترین رستوران های گوانجو است، بلکه یک استیک هاوس بی نظیر نیز به شمار می آید. این رستوران انواع غذاهای دریایی، فرانسوی، مدیترانه ای و البته استیک های لذیذ را سرو می کند و برای خوردن یک شام رومانتیک، یک ملاقات مهم کاری و یا حتی یک شام خانوادگی گزینه مناسبی به نظر می رسد. این رستوران غذاهای ممتاز را با یک قیمت معقول سرو می کند و به واقع یکی از بهترین رستوران های گوانجو به شمار می آید و توریستان معمولا به خاطر خدمات عالی و غذاهای بی نظیرشان به این رستوران مراجعه می کنند. به هر حال اگر قصد خوردن یک شام به یادماندنی را در گوانجو داشتید، رفتن به رستوران فرانسوی اورینت اکسپرس یکی از بهترین انتخاب های پیش رویتان خواهد بود.اگر شما هم قصد سفر به گوانجو را دارید، پیشنهاد ما به شما تور ارزان گوانجو است! برای رزرو یک تور لحظه آخری چین با همکاران ما درآژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 278
برچسب ها : چین, گوانگجو, تور گوانگجو, رستوران های گوانگجو, بهترین رستوران های گوانگجو,

تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 | 18:52 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.